Don Jovi DW een heel mooi palomino hengstje. Hij is super groot! Die 2 weken extra heeft ze niet stil gezeten, echt een joekel! Hij is heel mak, super lief en drinkt heel goed. Eldora ook een super mama, we mogen er bij komen maar ze is wel beschermend. Bevalling was niet van zelf gegaan. Ze lag tegen de muur aan, en kwam er moeilijk uit. mijn moeder een oom hebben hem er uit gehaald. Maar gelijk staan, goed drinken, gepoept en geplast. Allemaal volgens het boekje. Nageboorte was ook helemaal heel en kwam er snel af.
vraag me alleen af of ik dan nog een DA moet laten komen morgen.. ? Om nog even te checken? Hij doet het super goed en el ook. Stuur vandaag sws wel even een mailtje met foto's Enzo
Gefeliciteerd met je hengstje Ben benieuwd naar foto's
rocymax
Geplaatst: 31-05-16 19:34
Geweldig!!! Ik ben heel benieuwd naar de fotos
Anoniem
Gefeliciteerd!!!!
_yvonne
Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar foto's
YamaSaki
Geplaatst: 31-05-16 19:40
Wat fijn en gefeliciteerd!! Qua DA kan ik geen tips geven, weet wel, doen wat goed voelt, als jij denkt, toch even laten checken, dan doe je dat Kwaad zal t niet kunnen iig
phoehhh, lees je topic nu pas, echt balen, maar ik kan nog meegenieten. Ik heb je topic van het beign tot het einde bekeken en nu is tie eindelijke geboren Gefeliciteerd!
Claudia1993_
Geplaatst: 31-05-16 19:52
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik vond Eldora altijd zo'n lieve pony. Ben benieuwd naar foto's!