Ze heeft er nu een vriendin bij gekregen, al is de vriendschap wat eenzijdig, Carrera moet er nog niet echt wat van hebben. Gelukkig is de stal groot genoeg voor 2
De uiers groeien iets, maar nog niet extreem. We merken het vanzelf (ze krijgt uiteraard ook een geboortemelder om, maar ik merk het vanzelf bij het telefoontje). Ik ga er wel dagelijks langs, ze staat op nog geen 10 minuten van mijn werk.
Nou het is nog rustig. Haar niet zo goede vriendin en zijzelf hebben een compromis gesloten dat ze elk in een uithoek van de stal blijven staan Alleen als ik er ben dan willen ze allebei aandacht en wordt het ruzie, achja hormomen hé. Uiers zijn nog niet echt flink gegroeid, ik denk dat ze het nog wel een paar dagen binnen houdt, maar aan de andere kant, lekker weer.. Kom maar met dat veulentje!
Uiers zijn wel wat bijgegroeid, maar het zit er uiteraard (anders had ik zeker een update gegeven) nog in. Wel beter voor het kleintje met dit koude weer
Nessie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-16 08:37
Vanochtend geboren! Een nog lastig in te schatten kleur hengstje Het is of een (donkere) valk of een smokey black.
Oh wat een gaaf veulen! Zo op het eerste gezicht zou ik smokey black zeggen maar met daglicht kan het natuurljk heel anders zijn Gefeliciteerd met deze knapperd, alles goed gegaan?