Altijd als ik de cam aan klik staat ze altijd te vreten :p
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-16 10:02
trysteffy schreef:
Durf je wel Nicole dit weekend weg te gaan haha?
Altijd als ik de cam aan klik staat ze altijd te vreten :p
Ze lijkt op vreten en der doel is ook vreten in der leven want ze is natuurlijk heel mager en zielig Als ze niet eet dan is er iets mis met der als er wel voer ligt
Vandaag 309 dagen, langzaaaaaammmm gaan we richting de 310 en 320 dagen. Zal zo even testen hopelijk zit ie nog op 6.5 en niet al op 6
Als nu nog geboren gaat worden voor ik weg ga en is zorg kindje blijf ik, ook als geboren word en ik ben weg en hij of zij moet naar de kliniek pak ik het vliegtuig en kom ik terug. Maar is verder gezond is (en ze is onder toezicht van men tante die heel veel ervaring heeft) dan blijf ik misschien.. Het is zo dubbel.. Ik hoop dat ze gewoon wacht tot volgende week zondag ofzo
oh wat een dilemma. ik zou t zelf voor geen goud willen missen
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-16 10:11
elibeest schreef:
oh wat een dilemma. ik zou t zelf voor geen goud willen missen
Nee ik liever ook niet daarom vertel ik der meerdere keren per dag dat ze moet wachten.. Gelukkig hangt er wel een camera ik hoop dat de extra camera snel komt wil eigenlijk nog 1 op de paddock richten
Jaaa leuk! Ik heb volgend jaar ook gevolgd en ga zeker weer mee volgen Ik kom er een beetje laat achter dat dit topic bestaat maar beter laat dan nooit Ontzettend benieuwd wat voor mooi veulentje ze dit jaar op de wereld gaat zetten. En ik hoop voor je dat ze het inderdaad nog even binnenhoudt..