Wat een lieve mama is Siërra zeg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een lieve mama is Siërra zeg! 

).
Zo kreeg ze hem gisteren langs geen kanten meer naar de stal eenmaal hij in de weide stond. En hij bleef gewoon staan als wij mams wilden meenemen terug naar binnen, volgde haar niet
Hopelijk krijgt ze hem snel onder de duim, want anders wordt dat een heel gedoe om ze terug binnen te zetten

en een knap veulen ! Benieuwd hoe die uitgroeit ^^
pretty schreef:Wat een grote man! Super dat het lukte met die babyfoon en je er zo bij was godzijdank. Bij Karin heb ik ook het vlies nog moeten breken.
Geniet van je kleine grote man en wedden dat Imperiosa nu ook zal willen!
Ze was wel dik, maar had niet verwacht dat er zo'n joekel uit zou komen
Ze wijkt geen cm van het tussenschot en blijft uren gefascineerd staren. Bij de geboorte begon ze ook spontaan likbewegingen te maken.
Horen we heel erg graag

Pferdchen schreef:Echt genieten die filmpjes van jou! Ik waan me soms in een Disney productie
Vandaar het muziekje.
.

Hij is tegelijk ook wel nog feller geworden. Hij maakt de gekste bokkesprongen en racet de hele weide door
Strelen vind hij niet eng op zijn billetjes, maar van zijn hoofdje moet ik afblijven

Hij kwam opeens wel heel dicht staan en zat met zijn knietje tegen mijn wenkbrauw... auw
Super blij daarmee! Hopelijk is hij vandaag niet vergeten dat hij gisteren zo genoten heeft van het aaien
Maar aan de andere kant zou ik ook heel graag weer 2 veulens hebben volgend jaar. En ik denk dat een veulen van haar en Quiero wel heel leuk zou kunnen uitvallen