Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wings_love schreef:Citaat:Sastaic - hengst - vos
Olympia - merrie - koffievos, 4 witte voetjes en een kol
tanjaatjuhh - merrie - bruin met een kol en 2 witte achtervoeten
Kimmm - hengst - zwart met een kolletje
Zelmago4it - hengst - zwart met smal blesje, 2 witte voetjes, 1 voor, 1 schuintegenover achter
Franka75 - hengst - zwartbruin
iEmmaaa - hengst - vos - 27 mei
Wings_love - merrie - vos - 28 mei
Mioux - merrie - zwart - 1 juni
Venthe - merrie - vos, wit voetje en een kol - 2 juni
Pam84 - hengst - bruin - na 3 juni
Cartouch - hengst - zwart (2 witte voetjes) - 5 juni
Lisannepruts - hengst - bruin - 5 juni
Maanlicht - merrie - vos met kol en 3 witte voetjes - 6 juni
Judith68 - merrie - zwart met 3 witte voetjes - 12 juni
Tara_13 - hengst - donkere vos - 15 juni
Ik heb je erbij gezet franka75! De knipjes zijn inmiddels niet meer te zien![]()
Selima, dank je wel! En wat leuk dat ze je zo aanspreekt
Wings_love schreef:Soms doet ze even een klein galopje of ze schudt heel wild met haar hoofd om dan hard te proesten met haar staart in de lucht. En dan denk je, nu gaat ze ervandoor, nu krijgen we een bokkenserie van heb ik jou daar.. En dan draait ze zich om en wandelt rustig verder. Heerlijk dier
Wings_love schreef:Jaa dat hoop ik zeker Pam. Een zusje, dat zou Winny heel fijn vinden![]()
Ik zie overal veulenfoto's en merries die op het punt staan te bevallen, dan lijkt het allemaal nog zo ver weg. Maar ik geniet van elke minuut met mijn winny. Het getut, het geknuffel, de renwedstrijdjes richting het gras van haar kant, het renwedstrijdje in de kiem proberen te smoren van mijn kantHet urenlang turen naar haar buik, van elke mogelijke hoek, het vergelijken van haar buik op elke foto die ik van haar heb, het staren naar haar uier(is die nu voller? nee, het is vocht. Ja maar het lijkt wel. Nee, gewoon vocht) en dat haar buikje nu onder haar staldeken vandaan komt en dat de singel toch steeds iets losser moet. En toch.. kan ik niet wachten tot het kleine wingsje ernaast ligt en de trotse mamawings het aflikt.
Pam84 schreef:Aah stippelwings haha gek paard.
Haar buik ziet er nog netjes uit hoor, maar zou zomaar kunnen dat je rond Mei ineens een slagschip in de paddock hebt staan
ajesca123 schreef:Ze groeit goed! Spannend he de tijd gaat snel!
jolijn2001 schreef:Wat een leuke merrie! Ik volg meeben erg benieuwd wat eruit komt. Word vast een knapperd
LoesMegens schreef:Ik volg mee
Venthe schreef:Grappig he dat iedereen zegt dat ze nog zo bescheiden is terwijl je zelf het idee hebt dat ze op ontploffen staatheb dat ook heel erg! Je bent ze gewoon zo gewend in sportconditie dat ze nu voor mijn gevoel tonnetje rond is!
Ze ziet er goed uitben benieuwd welke van ons eerder gaat!
Wings_love schreef:Hahah ja stom is dat he, maar inderdaad vergeleken met wat ik soms in het DBT voorbij zie komen zijn onze meiden nog heel bescheiden. En ook zeker vergeleken met wat foto's van Pambala(Wingsies mama) tijdens de dracht
Pam84 schreef:Wacht maar tot Wings 9 veulens verder is
ponyparadijs schreef:Alsof elke merrie bij elke dracht veel en veel dikker wordt