Ze heeft in de voerbak een plasje gedaan, dat zou ze echt nooit doen... en ruikt ook niet naar plas maar geurloos dus denk vruchtwater. Wel donker vind ik dus hopelijk alles goed met het veulen, super spannend weer.... Verder is ze rustig..
Wel alvast een voorproefje van de Nimroos dochtertjes uit twee mini maat nas merries. Mijn vriend was daar op kraambezoek vandaag . Ik kon niet mee ivm Mellow. Ze zijn echt super knap
Dat zijn leuke voorproefjes. Tweede veulen heeft ook een mooie open blik zeg en mooie lange stelten. Die eerste wordt me er 1, straalt nu al ondeugendheid uit
Hier is hij dan, onze mega knappe en heel luxe kereltje, palomino met veel witte aftekeningen en volgens mij echt witte billen (sjabrak?), in ieder geval zijn we echt mega blij met hem wat hij is super knap en we wilden zo graag een hengstje dit jaar
Grote bles met beide oogjes vrij, bijna net zoals mama heeft
Alles ging heel erg goed, bevalling was binnen 10 minuten gebeurd, ze had amper zichtbare weeën en was echt heel relax de hele tijd, ineens ging ze liggen en al snel was hij er. Nageboorte binnen de tijd goed eraf, hij heeft al twee keer gepoept en toen ik hem zag en hoorde drinken ben ik weg gegaan om ook wat te kunnen slapen maar eerst even gauw dit verslagje hihi.
Hij is ook nog eens geboren op de verjaardag van mijn broertje! Hoe speciaal is dat!