Wat een hilarisch filmpje Ik zat steeds te wachten op een voorbij rennende hond, maar zag alleen maar laagvliegende skippyballen op pootjes
Arme veulies Boink Boink Boink in mama hahaWat hadden ze een lolIk ga ook meevolgen, al zal het grotendeels onder mijn steen worden
Heerlijk filmpje Marije!! Lekkere stuiterballetjes! Geweldige paddock heb je trouwens! Mooi groot en droog! Ik kan niet wachten op de baby's Vooral die van Amy! Super super leuk!
Snazzy op 270 dagenEn de eerste (nog geen) uier foto. Mooi uitgangspunt om straks de uierfoto's mee te gaan vergelijken.En dan is het al weer december en is ze volgende maand uitgeteld Ze zit zelfs eind deze maand al in de veilige periode.
Hahaha ja dat begrijp ik. Je bent natuurlijk veel te benieuwd wat voor mooie creaties er weer uit komen
de eerste tietenfoto , waar een mens al niet blij van wordt begint nu toch spannend te worden hoor, voor we het weten is het nieuwjaar
Snazzy is echt prachtig! wil ook een veulentje, alleen is het probleem dat ik twee hengstjes heb... ze proberen soms wel wat maar een veulen gaat er niet uitkomen denk ik
Geweldig!!, ik hoop mee te lezen. Mijn merrie verwacht een veulen op 2 mei, zit daar een van jou in de buurt?
Billy schreef:Geweldig!!, ik hoop mee te lezen. Mijn merrie verwacht een veulen op 2 mei, zit daar een van jou in de buurt?Leuk! Dat is lang geleden!Dynamic zou het ook wel moeten kunnen rekken tot mei