En dan weet ik gewoon dat ik me geen zorgen hoef te maken, zit me -zeker na gisteren weer- gewoon niet lekker.
Ik ga jouw Znoesje ook even volgen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AniekR schreef:Ja hopelijk geeft de camera ook een beetje goed beeld. Wil er eigenlijk ook een tweede bij hangen, maar eerst maar eens zien dat het allemaal werkt.
Bedankt voor je PB'tje Fleur.
Ik heb vandaag met de DA gebeld en toch besloten haar na het weekend nog even te laten onderzoeken, hij vindt ook dat ze het er toch wel erg zwaar mee heeft dan, vooral ook voor zo'n jonge merrie. Gebit wil ik dan toch ook even nagekeken hebben, en inderdaad evt. bloed en mest. Even zien wat hij er zo op het oog van zegt in ieder geval en nodig acht.
Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen we gewoon nog meer voeren, maar wil eerst gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Na haar als jaarling al doodziek mee te hebben gemaakt, ben ik gewoon liever te voorzichtig...
Daar zit gelukkig mooi schot in... Ga tussen alle chaos, zorgen, werkdagen en ook nog dagjes hengsten kijken/hengstenkeuring door, nog even probleren een buikfoto te produceren binnenkort.
wordt nu wel spannend!

Natuurlijk is ze niet meer zo gespierd zoals afgelopen zomer, maar ik heb ze zelf altijd liever met iets meer reserves.. Alhoewel het met die dikke vacht misschien moeilijk beoordelen is vanaf een foto
(gelukkig is Lies al begonnen met verharen, laat dat ook maar snel er af zijn). Lies wordt nu ook iets bloter, krijgt ook wat extra's ondertussen en de keuringsbespiering is er nu ook echt af inderdaad. Dan heeft ze ook niet de sterkste bovenlijn, dus dat zie je op de foto nogal snel. Maar als je naast beide staat zie je wel dat Lies een stuk meer reserves heeft dan Roos.

En vond op de foto ook al wel zichtbaar dat de banden een beetje slap worden. Is ook al aardig drilpudding als je er met je vinger in prikt. Uier zit nog weinig verschil in verder, maar vraag me dus wel af of ze het tot 8 april redt...

We volgen hoor!