Update 9 april 285 dagen drachtig
Zoo hier de beloofde update! 
Klasien vermaakt zich nog altijd lekker in de weide. Ik heb alle tijd dat ik haar niet reed haar sokken en baard laten groeien, normaal hou ik dit altijd netjes bij. Maar aangezien ze de hele winter zonder deken buiten stond, dacht ik ach laat maar groeien.... Maar nu ging het toch kriebelen, dus hoppa alles er weer af
Gelijk vandaag maar gedaan, dan kan ik het morgen nog een beetje bijwerken (ik wil nog wel eens een plekje missen
)
Haar buik groeit lekker door en de baby is volgens mij lekker actief. Ik heb hem zelf niet nog een keer zo'n zien schoppen maar kan wel aan klasien merken dat het daar af en toe lekker tekeer gaat
Aan het eind van deze maand gaan we haar nieuwe stal klaar maken, deze is nu nog bezet door de veulens van vorig jaar. Het zijn eigenlijk twee stallen waar we het tussenschot uit gehaald hebben, zo heeft ze dan alle ruimte om te bevallen en daarna lekker met het veulen te staan. De veulen van vorig jaar staan er nu met z'n tweeën in, zij schuiven dan door naar een stal in een andere schuur op het erf. Zij zijn tenslotte echte grote dames ondertussen
haha.
In de grote stal kunnen we dan ook de camera aansluiten zodat we haar via de pc en via onze telefoons in de gaten kunnen houden, big brother is watching you