Hekje was tijdelijk. Om te kijken of het zou kunnen zonder dat de dames eroverheen kunnen springen. De stal zit nu inmiddels met gewone deur dicht. Liz was ontsnapt
zo jammer dit, wij hebben het ook eens met glowy gehad, eerst drachtig gescand en op een gegeven moment dacht ik, die had nu veel dikker moeten zijn , weer laten scannen en leeg, zo'n teleurstelling
Ja ik weet gewoon niet hoe ik dit moet gaan doen... een half jaar geprobeerd eindelijk drachtig en weg....
jolandje
Geplaatst: 04-12-15 18:26
je zult je erbij moeten neerleggen dat dit veulen weg is, helaas, maar je kunt vroeg in het jaar beginnen met dekken, wij hebben glowy toen met Yuma gedekt en het resultaat was breeze , die loopt hier nog vrolijk rond, toen was het geen enkel probleem
Zoals al eerder gezegd ga ik niet nog een poging doen. Ik ben er kapot van en heeft al veel te veel moeite gekost. Plus ze moet dan weer gespoeld worden.
NathalietjeB
Geplaatst: 04-12-15 18:32
Rianne1994 schreef:
Ja ik weet gewoon niet hoe ik dit moet gaan doen... een half jaar geprobeerd eindelijk drachtig en weg....
ik zeg voorlopig niks doen en je andere veulentje afwachten, een hele hoop merries zijn voor volgend jaar gescand.. Probeer t zelf een plekje te geven
stal_HD
Geplaatst: 04-12-15 20:22
Och wat enorm rotnieuws. Dat hoop je nooit. Kan me ook voorstellen dat je er klaar mee bent. Hoe lang werd ze achter elkaar gespoeld in 1 cylus? Kan best zijn dat ze vuiler is en dat 1 maal spoelen niet voldoende is.
Wow dat is best een tegenslag! Gelukkig is Liz niet de enigste die drachtig was.
anneliesdj
Geplaatst: 04-12-15 21:18
Een halfjaar geprobeerd, dus zeg 6 cyclussen? Het kan erger. Ik zou ff een jaar overslaan en dan nog eens proberen, misschien door inseminatie of hengstig spuiten, soms is het even uitvogelen wat werkt bij een merrie. Heeft ze voorheen wel veulens gehad of zou dit de eerste worden?
Nee ik ga het niet nog een x proberen. Liz is ook vuil vanbinnen. Ze heeft waarschijnlijk op jonge leeftijd een veulen gehad wat niet goed is gegaan dus littekenweefsel van binnen.
Liz blijft lekker als menpony bij mij.
Fotsy
Geplaatst: 04-12-15 23:09
Dikke knuf nooit leuk zo een rot nieuws krijgen. Probeer het een plaats te geven.