Wat ik hoop voor je is dat het een mooi gezond hengstje wordt. De kleur maakt niet veel uit, hij zal toch wel bedolven worden onder jouw liefde zoals je dat met al jouw mooie pownies doet. Ze zullen genieten van jouw aandacht en opgroeien tot mooie paarden met allemaal hun eigen karakter, waar een beetje van jou in zit.
He wat leuk!! Ik ga zeker volgen! Ben super benieuwd hoe deze match het nu weer gaat doen. Maar met 2 van die vorige prachtige Baby's moet dat wel goed komen!
Ik heb gegokt voor een smokey merrie
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 18:22
Kijk eens wat een knappe dame er onder het wintervachtje van Fiore verstopt heeft gezeten
Knappe, grote zus is ze!
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 03-05-15 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat hoop ik ook! Ze is natuurlijk wel een merrie en een jaar ouder dan Ti was toen zij geboren werd, maar ze speelt wel graag, dus ik geloof dat ze het wel leuk kunnen gaan hebben samen.
Ik krijg net bericht dat Dais vandaag voor de derde keer gedekt is. Ik ben benieuwd hoe vaak ze dit keer wil
Oke ik lees al even mee maar ga me toch melden Omdat ik denk dat het gewoon zo moet zijn gok ik op een palomino hengst, net zoals Ti was. Fiore ziet er super uit zeg!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 20:51
Leuk dat jullie er ook bij zijn, Ice, Ingaa en Amandananana