Ik kan me Kim wel als een goede moeder voorstellen. Heb haar regelmatig zien reageren op andermans (anderpaards) veulens en die vindt ze echt geweldig! Maar inderdaad, we krijgen er nog heel wat mee te stellen als het veulen Kim's humor mee krijgt.
Kim is dus weer terug verhuisd? Met welke reden? Dacht dat jullie zo blij waren met het vorige plekje!
Maar ik ben benieuwd wanneer ze hengstig is!
ladymypony
Geplaatst: 12-04-15 19:58
haah hoop dat het een supper veulen woordt
Ankie2011
Geplaatst: 12-04-15 19:59
Ik volg. Hopelijk is Kim in één keer drachtig. Ben heel benieuwd naar een kruising Bels x Shire. Wat een mooie hengst heb je trouwens uitgekozen. Dat moet wel een mooi veulentje worden!
Anoniem
Geplaatst: 12-04-15 20:00
Nou Marlinde, ik vind dat niet echt iets om in dit topic te bespreken. Laten we het erop houden dat het welzijn van onze paarden in het gedrang kwam.
Ik ben ook benieuwd wanneer ze hengstig wordt, hopelijk snel!
Ik volg ook stilletjes al je topics En ben ook benieuwd wat er uit dit stelletje komt. Ik zag in je profiel dat Kim 1.72 is, zijn NL trekpaarden veelal groter dan Belgische, of is ze uit de kluiten gewassen?
Anoniem
Geplaatst: 12-04-15 20:19
Dat weet ik eigenlijk niet. Ze zijn wel nauw aan elkaar verwant, maar de echte Belgen die ik heb gezien, hebben meer sok (daar zie je zeg maar de vorm van het been niet meer van) en het oog zit vaak 'dieper'.
Hihihi nou reken maar op een nog grotere kim baby! Mijn shire is net 2 jaar geworden en meet 1.65m.. M Haar moeder is een "ukkie" onder de shire's.. En vader is "normaal"..
Dusss ik gok op een donker bruine 2x zwart 2x wit met kleine bles van groot formaat, wel ranker als een trekker ennn eeeeennnn... Hengstje
Sorry beetje vroeg misschien maar zag het opeens voor me, dus hup hu. Kim hengstig worden met je barst en lekker wibbelen met Danny!!
Anoniem
Geplaatst: 12-04-15 20:48
Ja, de meeste Belgen hebben een oog dat meer 'naar binnen' zit.
En ik kwam net een mooie foto tegen op Bokt qua Sokken! Belg:
En vieze Kimmie sokjes.
Nadiine__x, leuk, de eerste gok! Ik denk ook een blesje, maar ik denk wel 4 witte voetjes, want Kim heeft er ook 2!