Het is echt een super schattige lieve baby. Ik kan nog niet naar huis om foto's te plaatsen want ik moet hem in de gaten houden, hij heeft namelijk niet de beste bevalling gehad, we waren er namelijk niet bij geweest. Mijn moeders wekker ging om 00.30 en toen was er nog niks aan de hand, mijn wekker zou gaan om 01.30 en op één of andere manier terwijl ik mijn wekker echt goed heb gezet ging hij niet af.
Dus ik ben door die wekker heen geslapen,mijn moeder werd om 02.08 wakker van een soort zwaar blaffend geluid, dus mijn moeder ging uit bed en ging bij Astrid kijken hoe ze er voor stond en ze zag dat ze bezig was dus rende snel het huisje in om mij wakker te maken, ze zei CHARLOTTE CHARLOTTE ASTRID IS BEZIG!!! Dus ik spring uit bed en mijn moeder doet het licht snel aan, het veulen was er al uit, de voetjes waren al uit het vlies maar het hoofdje niet, en hij maakte nog steeds zo'n raar blaffend geluid dus mama vliegt over de box rand om het hoofdje uit het vlies te halen, daarna was dus het geluid gelijk voorbij, hij was dus bijns gestikt in het vlies en heeft zuurstof tekort gehad daarom heeft hij een bloeduitstorting bij z'n oog maar dat trekt als het goed is na een paar weken weer weg. Hij had het ook heel moeilijk met het drinken heeft totaal 2 uur geduurd totdat hij eindelijk heeft gedronken.Ook daarna ging het drinken niet makkelijk dus heeft mijn moeder de dierenarts gebeld.Die is gekomen, wat zij ook zorgelijk vond was dat hij bleef staan om te slapen. Ze heeft hem een klisma gegeven. Toen bleek ook dat er nog heel darmpek in hem zat. Daarna knapte hij wel een stuk op. We moesten hem vandaag heel goed in de gaten houden om te voorkomen dat hij een zogenaamd "dummy-veulen" zou worden. Nooit van gehoord, maar ga maar eens googlen, dan word je niet blij... Momenteel gaat het veel beter met de kleine man, hij drinkt veel en slaapt nu ook steeds liggend
hij heeft, op aanraden van de DA, een tijdje op de wei gestaan. Dat vond hij wel erg leuk. Nu ligt hij weer lekker te slapen. Astrid is een hele lieve rustige mamma. We hopen heel erg dat het goed blijft gaan met Magnum!

)

, whoo wat zullen jullie geschrokken zijn toen zeg.pfff. Vond zijn naam echt tof gisteren toevallig magnums almond gekocht ( moest direct aan hem denken) . Echt super dat jullie het bloed op antistoffen hebben laten testen, heb dat vorig jaar hier ook gedaan omdat het drinken best problemen gaf, en ook die ging bijna niet liggen tussen de drinkbeurten door. Dus kan me jullie angst heel goed indenken. Maar wat is het dan nu genieten wat een heerlijke foto's, dat wordtzeker een heel gaaf 2 span.
Ja echt heel fijn dat we et bloed hebben laten testen, geeft altijd een goed gevoel! Bij jou dus ook al zo'n probleem, schrikken is dat hé?! Ik hoop zeker dat het over een paar jaar een heel gaaf tweespan wordt, Magnum & Robijn natuurlijk maar ook Magnum & Astrid en Robijn & Madelief!