Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meestal als ze zo vaak achter elkaar 'bellen' wordt het die nacht niets, dus dan halen we het halster af. Maar dit is wel fijn zo; behalve ons 3-uurtje gewoon lekker slapen 

Hier ook hoor.
Slechts 1 x per nacht alarm,altijd in de vroege morgen. Zo kan je dat wel een poosje volhouden. Ze wordt ook spitser heb ik de indruk,en de uier vult lekker voor haar doen. Ook haar gedrag toont meer en meer. We wachten af maar.

)

Ik denk dat zij eindelijk een merrie gaat krijgen.

en de melders en de strips ed?!
Nou ja, het grut zal nog niet afgebakken zijn...

En bij ons is het belangrijkste ook het gedrag in de gaten houden hoor. Maar veel veranderen ze niet, zowel lichamelijk als qua gedrag. Het enige is dat 3 van de 5 een paar uur voor het veulenen gaan ijsberen langs de draad en dán wordt het in de gaten houden. De strips vind ik handig als extra controlemiddel, maar om daar echt van op aan te kunnen moet je dat al wel een paar jaar doen denk ik. Het is toch per merrie weer heel verschillend merken we in het DBT wel 
dus geen spannende dingen hier.
Kreeg de hengst ook een optater van mee, dus die liep de dag erna even niet fijn. Maar vandaag niets meer aan het handje....