Meiden, ik ben zoo benieuwd naar het veulen. Ik kan het er wel uitkijken! Vandaag verhuist naar haar veulenbox Edit, vandaag op 322 dagen
Het 2e veulen was nog mooier!Helaas mag ik daar geen foto's meer van plaatsen op internet, omdat hij verkocht is.Nog een paar weekjes!
Ennn, we hebben melk Ph zit rond de 7.0Ik zal morgen even de foto's van vanavond plaatsen. Inclusief uier
Foto spamm!Ze zijn van gisteren, let niet op haar uitdrukking KontjeVoorkantjeUiertjeMelktest Ik kan niet meer wachten!
Haar uier is weer meer gevuld! Gisteren gaf ze geen melk meer dus kon het niet testen.Vanmiddag maar weer proberen.Ook haar buik is veranderd van vorm. Zal vanavond even de foto's van gisteren en vandaag neerzetten.
saabineex schreef:Gaat hard, hoe was de melk test?Ze geeft sinds gisteren geen melk meer.. Foto's komen morgen avond! Heb het een beetje druk haha. Zal nog wel even duren denk ik!
Melktest van vandaag was 5.5Ze harste toen ik haar buiten zette, en inmiddels loopt de melk over dr achterbenen. Ze staat wel gewoon te eten
SPANNEND!!!! Mag je wel een foto sturen in pb van dat nog knappere veulen? Ik doe er niks mee! ow... Dat lieg ik.... Ik bekijk hem alleen!
Ik ga nu de foto's van zondag en gisteren erop zetten.Ik vind het inderdaad ook super spannend! Ik ben zelf inmiddels thuis, eigenaar zou me smsen als het er was of als het begint Dus kijk nu 20 keer per seconde op mijn telefoon
marjo1996 schreef:spannend!!! Jaaa, ik ben er zelf niet bij.. Helaas Moet morgen gewoon weer de hele dag werken, en de eigenaar zal me op de hoogte houden!