Dat zou hij graag willen hoor! Maar hij woont in Zwartsluis dus dat is niet praktisch. Daarnaast is Natanalientje voor dit en af en toe wel geschikt maar voor bakwerk is ze absoluut niet geschikt, dan gaat ze klieren enzo.. Maar mijn neefje vind paardrijden helemaal geweldig en als hij hier is rijdt hij bijna altijd wel!
Ohana_91
Geplaatst: 17-11-14 12:00
__Lauraa schreef:
Wat toevallig! Wie is je zusje? Aan je achternaam te zien Anouk?
Vandaag moest ik foto's maken en nu ik mijn camera toch in de hand had ook even wat foto's van onze dieren gemaakt. Voor jullie een foto van Natanalientje, ze heeft momenteel haar halsdeken op dus veel van haar buik is niet te zien op de foto maar ze heeft wel een tevreden blik in haar ogen
Ik heb eens even zitten rekenen en vandaag is Natanalientje alweer 205 dagen drachtig!! Gaat snel zeg! We zijn nog lekker actief, mennen 2/3 keer per week. Sinds gister staat Fay, de pony van Hannemarie, hier en die is vandaag mee geweest als handpaardje. Was een erg leuke rit!
Nouja je moet wel even oefenen. Toen ik Fellow nog had ging hij ook regelmatig mee dus heb d'r wel wat ervaring mee. Mijn hond zit gewoon aan de sulky vast dus daar heb ik geen omkijken naar. Natanalientje is met 1 hand te sturen en in mijn andere hand heb ik Fay vast. Heb in diezelfde hand ook de zweep zodat ik zowel Fay als Natanalientje kan bijsturen met de zweep. Gaat perfect!
12 december loopt Natanalientje op de kerstmarkt bij mijn stage. Mensen kunnen dan een ritje maken op de sulky. En dan moet ze natuurlijk wel helemaal in stijl, dus had wat dingen besteld en gister is het bezorgd. Echt geniaal
Op de sulky komt met de markt een wit kleed en lichtjes. De roze tuigonderleggers gaan er dan natuurlijk ook af haha.
Vandaag is Natanalientje precies 7 maanden drachtig. Tijd voor nieuwe goede foto's, vond ik zelf! Wat deze dag extra bijzonder maakt is dat ik vandaag voor het eerst het veulen heb gevoeld!