Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kappiegirl schreef:Jeetje wat een pagina's al...
had even het idee dat ik wat gemist heb, maar valt mee. Nu snel Door gaan zo Elina dan heb je straks zo je beeb.
Zakt ze nog vaak zo door of is het alweer een beetje over omdat het veulen toch anders gaat liggen?
ben ik blij om! Lopen gaat haar wel niet meer zo goed af. Telkens als ik in weide komt, loopt ze naar me toe, maar daarnet moest ze echt wel hoesten na haar loopje. Stefaaah schreef:Chipke schreef:Mss verstaat het enkel antwerps, dus hierbij een poging: wilde na maken da ge oep deruit gefloept komt? Wij zen wel allemaal kweetnihoe curieus he seg!![]()
Nu kruip ik terug onder mijn steen
![]()
Kom op, met dit Antwerps praatje moet het lukken!
ben je Antwerpse? Judith_VB schreef:Als deze ontwikkeling doorzet verwacht ik dat ze er binnen 5 dagen naast staat

Tjinta schreef:Juudenjoy schreef:Ik gok dat Azalina op pagina 23 wordt geboren
Dan moeten we maar heel snel heeeeeel veel kletsen![]()
![]()
Maar er zit een mooie vooruitgang in Michelleee, wat duurt dat wachten lang he?.
mij lijkt het toch leuker als er op datum wordt gegokt, aangezien je dan echt op haar veranderingen je gok gaat maken. De pags heb je gewoon absoluut niet in de hand lijkt me. En dat is dan gewoon puur geluk. 
dank jullie iedereen! Dat maakt het wachten een stuk leuker!