jazeker, ik heb die van glowy volgens mij ook al gevoeld maar daar ben ik niet zeker van, is heel zachtjes, die van Joanna was krachtiger
jolandje schreef:ik heb vanavond het veulentje van Joanna heel duidelijk gevoeld, echt zó schattig is dat
MarlindeRooz schreef:Ik volg ook! Leuk zeg dat je zo dichtbij woont! nou idd, héél dichtbij, als de veulens er zijn mag je wel een keer aanwippen hoor
jolandje schreef:oooh dorien wat een poppetje, prachtig!! ,ik wil ook Profiel gespiekt? (moet nog topic maken)Mijn poppetje is wel een stoere hengst
Dat is dan ook heel dichtbij de hengst die mijn merrie gedekt heeft! (in Linde, gangenpaarden Reestdal)
dorien , ik had idd in je profiel gespiekt, wat een leuk veulentje , heb jij nou nog maar één merrietje?
Ja dat is vanaf dedemsvaart een kilometer of 5!Maar ik dacht wel toen ik jouw topic zag van, aha! Die naam ken ik.
zo klein en dan woon ik nog in verweggieland anders was ik ook op kraambezoek gekomen hoor meis hahaha
Oh leuk! Ik ga ook volgen! Ik gok:Veulen Joanna: Buckskin Frame Overo - hengstje - 19 juni Veulen Glowy: Bay Tovero - merrie - 7 juni
Celine_Famke leuk dat je ook volgt, wat een fijne gok, als het eens zo was ... ik zal binnenkort eens een lijstje maken van alle gokjes, kijken of er overeenkomsten zijn
Ja dat klopt! Ik kan de Mountain Horses bijna vanuit ons raam zien haha Dedemsvaart Kerkenveld Ommen & Linde, Nederland is inderdaad erg klein zo Hoe gaat het met je knappe merries TS?