Ik heb totaal geen verstand van die kleurtjes, chabrakbont zegt me dus ook niks dus ik durf daar niet op te raden hihi Het buikje is in ieder geval zeker al een stuk meer!
Ik bedoelde naam van de bokker , datum is ook leuk ja erbij te zetten Naam-geslacht-kleur Paardjes123- hengst- Panterbont met donkere hals en benen- 24 mei Leo - merrie - panterbont (bruin) Goldy- merrie- zwart schabrakbont Donja- merrie zwart schabrakbont MarKiJen- hengst- fewspot Terrilover- hengst- panterbont Vivian__- Hengst- fewspot set_elkol- - Hengst- vos panterbont- 27 mei
Gister gestart op me nieuwe werplek en had natuurlijk een heel eisen pakket voor vrije dagen/vakantie rond de bevallings datum. Vanaf 10 mei tot 15 juni hoef ik maar 6 latendiensten te werken en de donderdag overdag gewoon naar school. Maar ik zit dus redelijk safe kwa vrij zijn. Latendiensten zijn ook van 15 uur tot 23 uur, dus dan kan ik in de nacht oppassen en eventueel in de ochtend bij slapen
Wat heerlijk, volgens mij hebben ze er echt weer van genoten! Stippel gister nog even een kroel gegeven toen ik langs liep, ze stond heerlijk over de boxdeur naar buiten te staren.
Naam-geslacht-kleur Paardjes123- hengst- Panterbont met donkere hals en benen- 24 mei Leo - merrie - panterbont (bruin) Goldy- merrie- zwart schabrakbont Donja- merrie zwart schabrakbont MarKiJen- hengst- fewspot Terrilover- hengst- panterbont Vivian__- Hengst- fewspot set_elkol- - Hengst- vos panterbont- 27 mei kchristi- merrie- zwart panterbont- 28 mei wijkhuijs- 25 mei
Stippel gaat erg goed, Gister heeft Leo een oefenfotoshoot van Stippel gemaakt op het strand en zaterdag van Pedro die ik rij. Zodra de foto´s binnen zijn en ik vrij ben zal ik een topic maken. Pedro zijn foto´s zijn al binnen, echt te gek [ITP] Appaloosa sprookjes hengst Hier alvast een voorproefje.
Kimmsel
Geplaatst: 11-03-14 12:24
Ben nu ook erg benieuwd wat het gaat worden! Ik houd dit topic in de gaten.