ik heb net een oudje van 33 erbij en weinig aandacht voor de mini terwijl die dol is op heel veel aandacht, nu staat hij perfect bij een andere bokker en haar ruintje, kan hij lekker stoeien met een andere man!
Ringo mijn mini met zijn nieuwe vriendje
en Set met haar nieuwe vriendin (Set op de achtergrond natuurlijk )
Leuk die schimmelkruising op de vorige pagina (ben eigenlijk niet zo van de schimmels , maar vind Set eigenlijk ook wel leuk ). We duimen verder! Ga je nu op 18 dagen weer scannen of wacht je langer?
Ruby is trouwens nu 1.46 m (heb haar gisteren even gemeten), hoefsmid vond haar ook ontzettend gegroeid
Ruby ziet er goed uit op de foto's die ik op facebook voorbij zie komen! Hoop ook op zo'n mooierd volgend jaar Voor mij is 1,45 al een prima maat.
Ik zou wat langer kunnen wachten met een scan, omdat ik toch niet weer opnieuw ga proberen. maar sowieso op tijd genoeg om een tweelingdracht te checken. En ik denk dat ik sowieso te benieuwd ben om te lang te wachten Dus zal inderdaad wel ongeveer rond 18 dagen worden.
Ik vind schimmels zelf meestal heel leuk, vooral als ze niet helemaal effen wit zijn. maar de meningen zijn verdeeld veel mensen houden niet van schimmels.
Ginam
Geplaatst: 07-09-13 18:18
Haha ja schimmels zijn leuk zolang ze niet helemaal wit zijn Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent straks! Als ze eenmaal drachtig is, krijg je vast een mooierd!
Het maakt mij eigenlijk weinig uit hoe groot Ruby precies wordt, vind haar hoe dan ook leuk! De hoefsmid begon al over veulens fokken, dat vind ik nu nog meer als een soort kinderprostitutie klinken
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 18:26
Hahaha kinderprostitutie Nou lijkt me leuk hoor als ik zo'n mooie Rocky merrie had zou ik denk ik wel een veulen willen fokken maar inderdaad nog genoeg jaren om er over na te denken
Lief van je Neon Helaas, en het kan vast geen kwaad om het nog eens te herhalen na zoveel pagina's, heeft de merrie met 40 dagen het vruchtje afgestoten. Ze wordt nu weer opnieuw geïnsemineerd dus we weten over een paar weken of ze weer drachtig zal zijn voor augustus 2014
XEefff
Geplaatst: 08-09-13 13:55
Oehhh wat spannend, Ik hoop dat het lukt!!! Hele leuke combi! ik volg!!!
voor de mensen met interesse in de hengst, hij staat alle drie de dagen op Horse Event bij Fokkerijwereld, dus als je naar HE gaat kan je hem bewonderen
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-13 15:52
Nog even een zeeeeer casual ( ) shot van de hengst
nee Katja, waar je voor gaat is een veulentje...als je hoop vestigt op een bepaalde kleur kan het alleen maar tegenvallen..net als mijn bruine hengstje terwijl ik toch echt een zwarte of vos wilde
weet ik eigenlijk niet.. kreeg wel die tip maar ik weet het zelf echt nog niet zo goed weet natuurlijk ook niet waarom ze de eerste keer heeft verworpen. heb jij er ervaring mee Sammyoo?