ja ik ben altijd zo, lomp, en zelfs als ik rust kan nemen neem ik geen rust, nu aan het stoeien met java
Happy16
Geplaatst: 27-05-14 20:26
wow, ik ben lang niet geweest hier, maar Keet heeft de tijd zo te zien Ik hoop echt voor je dat baby snel komt!!
lovis
Geplaatst: 27-05-14 20:28
Zou ook wel een actie voor mij zijn hoor. Vergeet ook nog wel eens dat met mn linkerknie op de grond steunen niet zo'n goed plan is met dat litteken. Maar voel je snel genoeg
Ik zie nu pas hoe vies Keet is. Zo kan ze niet bevallen hoor
Zilkesteyn70
Geplaatst: 27-05-14 21:34
Wij hadden ook een hoogdrachtige merrie die voor Silver ging staan van dek me maar(maar ook silver trapte er niet in), en een dag later is ze bevallen Dus er is nog hoop voor keet
Ik zie nu pas hoe vies Keet is. Zo kan ze niet bevallen hoor
whaha is al geregeld hoor t meeste zand weg anders gaat t schuren met singel...
Ze was woest met singel omdoen,beet eerst naar me,bedacht zich en toen maar in t schot
Sta ik bij haar hoorde ik een hoop herrie,had die kline pipo zich vast gerold,zucht,wel voordeel Nikanformaat,die sleep je zo weg
Janke,yay gelukkig nog hoop ik kan me herinneren dat Keet het ook altijd aan t eind doet...ik moet nog in je toic kijken,maar gefeliciteerd met je veulen!
Jullie zien ook echt alles he...ik liep buiten met Desert...ik zie nu dat ze weer in de benen is...