redelijk vol nog....maar anders gevuld toen met Kimani...en zij kegelt tot nu toe nooit...dus ... afwachten en waken...al denk ik nog een paar dagen te gaan vertrouw ik haar gedrag niet.. geeuwen schrapen tussendoor....zucht
oh nee een spin voor de cam, tsj tsj ga maar ergens anders je web maken
onpaard
Geplaatst: 15-03-15 03:48
Princess ligt heel rustig maar zakt steeds een stukje meer naar links. Nog een klein stukje en ze ligt plat en schrikt Sandra weer wakker. Alarm testen heet dat
Maar ze is lief voor het vrouwtje en gaat weer rechterop liggen
Wel fijn dat het alarm werkt maar niet fijn als princess het vaak test. Ze ligt wel veel meer als blonde. Van de week lag ze bijna een uur, en nauwelijks bewegen. Arme Nikan, maar denk dat het wel een goede beslissing is.
Nou op deze manier mag het veulen gauw komen hoor,10 keer alarm zelfs op slaapstand binnen een uur Blonde was makkelijker met waken ja,die ligt zelden..
Kleine grote vriend staat op kliniek,hij ging zo braaf de trailer in voor de eerste keer....droppie blij als het weer dinsdag is
We hebben het gevecht verloren. Vanochtend is mijn 3 jarige dartmoor overleden. Longontsteking is haar fataal geworden. Wat is machteloos zijn toch een vreselijk gevoel.
Wat verdrietig esje, veel te jong wat oneerlijk. Heel veel sterkte
SayaJones
Geplaatst: 15-03-15 18:34
Heel veel sterkte Esje Zo jong nog... zo sneu
Sandra, ze heeft hem volgens mij echt uitgevonden, want als ze liggend slaapt, gaat ze echt wiebelen, ook elke keer van plat naar rechtop liggend. Volgens mij zit veulie echt niet lekker
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 19:40
oh nee lieve Es wat ontzettend oneerlijk en verdrietig dit...ik schiet helemaal vol.. Heel veel sterkte meis voor jullie en dikke
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 19:48
Sanne of ze hoort t alarm afgaan en denkt gedeelde smart is halve Maar tieten zijn vol en muts aan t uitzakken ook bloederig,ik zal jullie de foto besparen...ze zondert zich erg af vandaag.....
Ik zeg morgennacht Nikan zijn verjaardag...
Nikan is zo stoer geweest volgens Rene en rustig op de trailer en daar ook heel braaf,zo trots op mijn kleine vriendje,maar ook lastig om er niet bij te zijn.... Maar hij is in goede handen,ze kennen allemaal Wynn nog op de kliniek ,grappig en diegene die nu voor Nikan zorgt is ook bij ons op stal op welkomsfeestje Wynn geweest.....komt vast goed...
tjee weer met een lach en een traan. Zit even bij te lezen van gisteren moest zo lachen om het commentaar van onpaard en dan die arme Es, veel sterkte! Nou San, misschien ook maar beter op Nikan's party want ze zeggen dan weer mooi weer
cam
Geplaatst: 15-03-15 20:15
Esje heel veel sterkte, zo oneerlijk als je ze verliest op zo'n jonge leeftijd. Sandra ik zit niet in de waakgroep volgens mij. Dus heb het niet gezien. Hahaha onpaard, leuk verslag van de nacht Arme princess ze heeft het moeilijk........en Sandra daardoor ook. Arme Nikan, maar fijn dat je weet dat hij in goedehanden is. En op zijn verjaardag een nieuw speelmaatje krijgen is een leuk cadeautje toch!
Stoere nikan. Zo te zien is hij in goede handen. Princess gaat er vaart achter zetten zo te zien. T wordt weer mooi weer van de week dus laat maar komen zou ik zeggen.