Tsss wat is er nou weer niet efficiënt aan mijn uitmest kunsten? De sjit is weg toch?
iiSunshine
Geplaatst: 27-01-15 00:37
Isis: ligt lekker te slapen Zoë: ik heb honguurrr gimme melk Zoë: loopt naar Isis toe, en schraapt met haar hoef over isis heen zovan; Mama opstaan ik heb honger Isis: kijkt chagrijnig en staat op
Nog geen veulens bij de dames ze houden t spannend
stal_HD
Geplaatst: 27-01-15 10:39
P-tries. Ik denk dat dat patroon een stukje erflijkheid is van mama. Je ziet het wel vaker dat ze een zelfde soort van aftekening hebben als hun moeder. Het is zover ik weet niet een op zichzelf staande bontpatroon.
Vanavond of morgen of welke dag dan ook... het maakt mij niet uit Waar ik ben is mijn telefoon (meestal ) en op mijn telefoon kan ik cam kijken Bij voorkeur alleen niet donderdag overdag
Marije of dana ... update
Laatst bijgewerkt door moyra op 27-01-15 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Kusevi
Geplaatst: 27-01-15 18:42
Zit al een aantal dagen stilletjes mee te lezen en te kijken :p Als ze nog eventjes een uurtje of 1,5 uur kan wachten xD dan kan ik even rustig eten en afwassen haha
Ik heb de dames vanmiddag nog even live gezien buiten (we reden er langs, dus eeeeven gestopt en gekeken). Hopelijk nu toch snel weer vordering qua veulentjes!