[Deel 4] [naam] x Danish Boy ~ De Beerput gaat open!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sara_4027

Re: [Deel 4] Koudbloed Kim x Danish Boy ~ De Beerput gaat open!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 19:46

Iedereen vind je een top wijfie, en je ziet er top uit en als iemand je anders probeert wijs te maken lekker laten.
Maarrehh kan je niet even tegen kim zeggen dat er heel wat mensen slaaptekort hebben, omdat ze beer voor zich zelf wilt houden ;)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 19:58

Mando schreef:
Oooo die foto's
Maarten maakt mijn avond goed.

Goedzo Tien. .. ik heb t vaker tegen je gezegd.
Je bent een geweldig leuk mens en je gewicht zal heel veel mensen geen ene reet kunnen schelen.
Je bent mooi aan het afvallen en je heb een geweldige vent die van je houd om wat je bent.

En onze meningen zal je enige rotzorg zijn.

Helemaal mee eens Esmee!!
Zei ik ook al, als je maar gelukkig bent.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:21

Kim staat rustig te dutten...

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:27

Mando schreef:
Oooo die foto's
Maarten maakt mijn avond goed.

Goedzo Tien. .. ik heb t vaker tegen je gezegd.
Je bent een geweldig leuk mens en je gewicht zal heel veel mensen geen ene reet kunnen schelen.
Je bent mooi aan het afvallen en je heb een geweldige vent die van je houd om wat je bent.

En onze meningen zal je enige rotzorg zijn.

Hier ben ik het ook helemaal mee eens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:31

Bedankt allemaal!! <3
Ben blij dat ik me er overheen gezet heb. :o

Ja, ze is nu erg rustig!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:32

Goh. .. _O-

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:37

Lieve tieneke,
Ik zag je ook op de cam (maar heb nu pas tijd om te reageren), maar ik wilde even zeggen dat je er nu al fantastisch uit ziet!

Ik vind het geweldig dat ik zo mag mee kijken met Kim en ik wilde nog even zeggen dat ik het geweldig vind Hoe jij en maarten om gaan met jullie dieren!

Lieverd je gewicht zal hier niemand een fluit uit maken!
En zo wel kijken ze maar ergens anders!

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:41

Goed van je hoor Tineke! Enne schoonheid zit van binnen ;) En op de cam kijken we heus niet hoe dat jij er uit ziet. Het enige wat ik zie is de goede vriendschap tussen jullie en de paardjes :)

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:47

Ik vind het ook heel goed van je, Tineke, dat je je eigen angst durft te overwinnen! Je verdient het, om meer zelfvertrouwen te krijgen. Hopelijk helpen de positieve berichten op Bokt daarbij. Wat mij betreft is dit het leukste topic op Bokt en dat heeft ab.so.luut voor het grootste deel te maken met jouw gezellige, vriendelijke aanwezigheid, en dat je altijd iedereen antwoord, en ook je man, natuurlijk, jullie zijn echt een leuke familie, en wij mogen blij zijn dat we daar een beetje deel van mogen uitmaken.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:48

Je mag echt trots zijn op jezelf Tineke! Kijk is hoeveel je al hebt bereikt! Je bent een topper!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:51

Ik sluit mij aan bij alle positieve berichten, jouw topics zijn altijd geweldig en hoe jij overkomt maakt mij blij, je brengt zoveel positiviteit over houd dat vast en je bent zo goed bezig , dikke duim !

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:51

Geniale foto's zeg :D

Ook ik ga met de rest mee,jij bent wie je bent,een persoonlijkheid,een prachtige krachtige vrouw, dat straal je uit,en dat BEN je.

Ik ga zo cammen :D

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:56

Tineke van de foto's die ik heb gezien en van hoe je overkomt ben je een super mens. En daardoor ben je al een prachtig mens. Wees trots op jezelf, wij zijn het ook op jouw!!!

Leuke foto's waren het weer van Maarten en Kim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:09

Dankjewel allemaal!! <3

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:21

Lieve Tineke, ik ben een stille meelezer, maar ik vind jou, Maarten en de paardjes zo leuk! Je bent echt een voorbeeld voor anderen.

Ik ben mijn hele leven al echt dik, maar echte vrienden zien wie jij van binnen bent en hoe ouder je wordt, hoe minder die kilo´s gaan tellen. Zolang jij gelukkig bent, maakt die buitenkant niet uit. Je bent gewoon een geweldig mens, ik volg je topics al jaren.

Geniet van het leven meid, jullie hebben veel om gelukkig om te zijn. Kus uit Spanje!

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:23

Ik heb je niet gezien, maar ik wil gewoon even zeggen dat je je niet moet schamen voor jezelf. Je bent een prachtig mens met een prachtig hart, een leuke vent en en leuke beesten. Probeer de negatieve commentaren langs je af te laten gaan en genieten van hoever je nu weer vooruit gekomen bent en nog verder zal komen.

Mijn vriend is in slaap gevallen tijdens de film, dus ik heb even tijd om op de cam te spieken en hier bij te lezen. Nog geen beertje dus.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:36

Gezellig, en de mascotte doet mee :D
Afbeelding

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:19

Ik heb een vaag gevoel dat het misschein wel vannacht kan gebeuren.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:21

Stille volger, maar geniet altijd van je topics Tineke. Je lijkt een prachtig leven te hebben en dat verdien je ook. Topman, toppaarden, topplek en je bent zelf een topmens. En dan 10 kilo eraf, knap hoor, petje af *\o/* en ben heel benieuwd naar het veulen, kom op Kim *\o/*

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:22

Mascotte waakt mee :j

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:26

Tineke, geen KimCammer hier, dus ik heb je niet gezien, maar ik vind dat je trots op jezelf mag zijn. Je bent een echte powervrouw met een hart van goud. En dat is zoveel waard!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:31

Tineke, Ook ik heb het helaas gemist dat je op de camera was, Maar jij en Maarten zijn mooi zoals jullie zijn. Mensen die lelijk doen links laten liggen want die zijn jullie aardige gedrag niet waard. Die zijn jaloers op jullie.

Jullie zijn 2 mensen met een hartje van goud en dat heb k je ook in pb gezegd, Je bent een top vrouw en zal altijd zo gezien worden zeker door mij.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:39

Tineke, maak je niet druk hoor, we hebben allemaal zo onwijs veel respect voor hoe jij dit allemaal doet. Jullie zorgen zo goed voor jullie dieren dat ik er echt blij van word om naar te kijken. Heel erg bedankt dat we mee mogen genieten van dit leuke Beertjes avontuur! :o *\o/* Ik heb je ook niet gezien op de cam, maar de mensen die gemeen doen kun je beter laten voor wat ze zijn, die zijn jou echt niet waard hoor :n

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:47

Wat ontzettend knap van je!
Ik begrijp waar de angst vandaan komt, maar ik hoop dat die nu door deze grote stap en super lieve reacties van iedereen toch wat kleiner geworden is.

Ik ken je dan niet zo goed, maar van wat ik tot nu toe van je heb gezien/gelezen vind ik je echt een geweldig mens!
En persoonlijk vind ik innerlijk een stuk belangrijker dan het getal wat je gewicht aangeeft.
En bovendien ben je al 10 kilo kwijt, iets waar je super trots op mag zijn. Want menig mens doet dat je niet na!

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:48

Haha, ze snuffelde het beertje omver... Grappig paard