Ik baalde al dat ik mijn slaap echt nodig had vannacht. Wat een grapjas die merrie van jou.
matasja
Geplaatst: 27-03-16 11:01
Cayenne schreef:
Don't Wait Up lijkt steeds meer een toepasselijke naam te worden
Als ze dit nog een paar nachten volhoud word het don't wake up...
Eliine
Geplaatst: 27-03-16 11:02
Tjeempie ze houdt je wel bezig nicole. Werd vannacht om 5 uur ineens wakker met het idee dat het er wel naast zou staan Had zelfs gedroomd dat het een valk merrie was maar toen ik ging kijken was er mooi nog niks hopelijk gooit ze het er vandaag uit, volgens mij is ze er zelf ook goed klaar mee
Poeh ik ben vannacht echt 4 keer wakker geworden om te kijken met elke keer een uur ertussen. Tussendoor droomde ik dat het er was en schrok dan weer wakker . Ze houdt ons in elk geval goed bezig .
Zo herkenbaar jullie verhalen Ik heb vannacht dat ik heeeeeel even in slaap viel dat er een Smokey black merrie was geboren helemaal droog en we hadden allemaal gemist en vorig week dacht ik een valk merrie.. En toen schrok ik echt wakker keek op mijn laptop en toen stond ze dus gewoon te hupsen nog zonder veulen
Wtf Ik was er toch zo heilig van overtuigd dat er een veulen was! Hoe ik daar dan bij kwam, ik zal er wel over gedroomd hebben Vannacht ook tot half 4 gekeken en toen in slaap gevallen.
Kom op Mierelaaaa
Rocamor
Geplaatst: 27-03-16 12:22
Nou ik droomde vanmorgen dat ze een vosseveulen had met scheve bles en 1 wit been (sorry Nicole).
Snel op de cam gekeken. Gelukkig nog geen veulen....
Stille meelezer, vanacht tot veelste laat meegekeken! Wat een fopmerrie zeg! Maar aangezien vandaag pasen is en ik gezellig ga doen hier thuis, wie mag ik een pb sturen voor de waakapp?
Misschien moet je haar eens laten niesen Nicole Wie weet floept het veulen er zo uit
liannevdberg
Geplaatst: 27-03-16 13:26
Camera staat stil op 3 min voor 12
luckyluuk
Geplaatst: 27-03-16 13:26
Komt vandaag wel, zo te zien. t,is toch altijd onverwacht, als je net ff er niet bij bent. Wel leuk om te volgen die van mij is ook 8 april uitgerekend en komt ook altijd een week eerder. Spannende tijden. een van mijn merries gedekt door don cremello, ander carraigh thunder ,valk hengst.