San zei: vanavond komt het baasje op je passen, want vrouwtje is niet fit en wil heel graag een nachtje thuis dicht bij de wc zijn.....maar als het begint dan ben ik zo bij je
Was op een verjaardag en net pas thuis, hips. godzijdank was weer aan de drank ;') Keet niet vanavond voor san niet en ook voor mij niet, ga lekker mijn mandje opzoeken
Goedemorgen allemaal, Niks raars gezien vannacht bij Keet. Heb je lekker geslapen Sandra? Hoop dat je een beetje bent opgeknapt. Gelukkig bijna donderdag, hoef ik niet zo vroeg op.
een keer wakker geworden en toen stond ze rustig...
hoe gaat het met je Sandra? x
cam
Geplaatst: 27-05-14 08:47
Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen, en niet te veel de wc van binnen hebt gezien.
En nog steeds geen veulen
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-14 09:55
Goedemorgen Ik ben er weer redelijk doorheen geloof ik,wel erg moe,heb mijn wekker gezet ieder uur,ben als de dood dat alarm niet werkt of ik ik hem uit zet in slaap. Keet is ook moe,dat slurfie heeft gewoon meer dagen nodig,alles gaat anders,ze heft nog nooit met zo'n uier gelopen en ook niet zo lang.. En ja eigen schuld dat ik lang waak,maar daar heb ik geen spijt van,want het had ook anders kunnen gaan.
We wachten geduldig af,kan nooit lang meer duren... Het is wel een dag voor bevallen,regen,regen,regen......
Straks even alles laten luchten en gauw stallen mesten.....
En als ze nu pas morgen bevalt,is Rene lang weekend vrij,kan ik heerlijk bijslapen erna