Mijn app zit vast Blonde moet vannacht even niets uitspoken
San super leuk de foto's van yazhi en hier natuurlijk jij met nikan en die stoere wynn
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-15 23:40
testebeest ik hoop ook dat Blonde niets uitspookt vannacht Princess mag wel,maar vordert niet echt....ze was t alarm omdoen wel zat...
onpaard,weltrusten....
Mira,Nikan neemt ook nog wel eens velletje mee hoor,maar kussen kan die... Als die maar de helft op zijn vader blijft lijken daar zet je een baby bij en je weet dat die er onbeschadigd vanaf komt.....
Ymor ja gaaf he.....het gaat hardstikke goed,Wynn mag wel meer van zich afbijten,Yems denkt echt dat die machoman is....
Sanne whahaha ik had geen hoofdbedekking meer die had NIkan er al af gehaald,zat bontje aan..herkenbaar???
cobelens
Ik ga er ook vroeg in,morgen komt er een wethouder op de foto met Yazhi, alweer voor de krant
Hoop ik dat ze in een betere bui is dan net,t knuffelpopje was even een terror geworden toch even met haar 3 weken op haar plaats gezet.....geef mij maar hengsten
Vandaag had ik mijn dag echt niet,hoop pijn,was alles beu,voor t eerst ruzie met Kaylee...heeft een dag geduurd,ze negeerde me gewoon tot ze even mee de wei op mocht,als enige rennen,bokken,rollen...wie had dat paar weken geleden gedacht......
Maar degene die me echt weer aan t lachen kreeg en even zen op de plek was Nikan....die haalde weer alles uit de kast en belandde uiteindelijk op schoot om voor dood te blijven liggen met 2 achterbenen wijd om gekriebeld te worden,een echte vent volgens mij weet hij dat hij zondag uit logeren gaat en met bakje tomatensoep thuis komt..... Ik kan me nog bedenken....
Arme Nikan... Heb Pip zijn ballen in handen gehad haha. Denk dat Pip het ook wel heel laat zolang er geen eten is ie meneer zelfs verdraagzaam als een herder aan zijn slurfruikt
Vannacht ook aardig doorgeslapen, meestal al ween paar keer wakker door de katten. Maar die hebben of ook doorgeslapen of ik heb ze niet gehoord. Maar was om half zes wakker dus uurtje gekeken naar een liggende princess
Die foto's van Selu had je mij nou niet moeten laten zien Hij is echt práchtig... Wauw Die foto waar ie met z'n voorbeentje slaat naast Blonde, omg amazing! Ik kan je niet garanderen dat zodra Princess dr veulen er nog staat als ik ben langs geweest hoor
Bontje, Nikan? Ik weet niet waar je t over hebt Mn ene laars is nog steeds kaler dan de ander en m'n capuchon is ook niet meer wat ie geweest was na m'n bezoek aan je kudde
Heerlijk groentensoep met ballen gemaakt. Was erg lekker! (Ook een beetje voor het oppashondje die een ontstoken baarmoeder had die er gisteren uitgehaald is)
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-15 00:25
ik ben er
onpaard
Geplaatst: 14-03-15 00:27
Mira283 schreef:
Heerlijk groentensoep met ballen gemaakt. Was erg lekker! (Ook een beetje voor het oppashondje die een ontstoken baarmoeder had die er gisteren uitgehaald is)
ik heb tietenfoto in waakapp gezet en filmpje,was zo zielig ik maakte ineens foto met flits en babe vloog letterlijk alle kanten op..normaal voel ik eerst en praat etc,maar heb mijn bui niet mee,nee alweer niet en hoor je me op filmpje ook nog roepen sorry