Iedereen heeft het maar over PG, misschien mis ik iets maar Misty zit morgen toch ook al op 320 dagen? En ik dacht gelezen te hebben dat die ook niet extreem overdraagt...
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-15 23:43
Uier zit zo vol dat je door de spanning de spenen amper kan pakken.
Ja misty is voor morgen uitgeteld zag ik in de openingspost. Weet niet hoeveel dagen marije telt daarin maar Misty draagt rond de 320 dagen toch meestal
Eilinora
Geplaatst: 25-01-15 23:43
hij lijkt op de foto niet zo vol,zag het filmpje op facebook...echt een super druk veulen!
Misty heeft nog geen uier. Normaal draagt ze zo 323-326 dagen en krijgt ze ook pas in de laatste dagen uier. Of niet en pas na de bevalling, dat heeft ze ook al eens gehad.
NathalietjeB
Geplaatst: 25-01-15 23:49
je linkje naar je filmpje doet t niet marije de tietjes vallen nog mee dat duurt vast nog wel ff
Voordat ik m'n telefoon had gepakt om te filmen, zag je gewoon pootjes uitsteken PG was gewoon aan het eten ondertussen, heb haar ook wel eens met zo'n druk veulen zien staan dutten met haar ogen dicht.
Haha! Grappig ik zat net te spieken toen je de foto en het filmpje maakte ze keek zo cute toen je de foto van de uier maakte! echt zo van "wat doe je nououou???"
jolandje
Geplaatst: 26-01-15 00:28
prachtig he, als het veulen zo beweegt, geen enkele twijfel of er wel een veulen in zit haha, ik vind die uier er best vol uitzien hoor, ziet er hard uit, maar even afwachten nog, zodra marije hooi of stro gaat strooien........
Misschien moet je ff met een zaklampje onder haar staart naar binnen schijnen, dat veulen kan simpelweg de uitgang niet vinden. Heb ik ook eens gedaan bij een veulen dat er aan de zijkant uit wou, volgende avond was hij er!
Ik heb weer werk-ontwijkend-gedrag door de cam... Ik moest gisteren ook zo lachen om Zoë! Moeders liep steeds weg en ze wou graag drinken, ging ze steeds heel lenig staan bokken naar moeders