hopelijk duurt het niet lang meer. ik ben benieuwd wat er naast je merrie komt te staan.
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-14 19:08
Nee hoor, zeker niet vandaag bij veel beweging (weidegang) slinkt de uier terug. Dus sorry meiden, duurt nog wel even. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie blijven volgen...
Het is wel zo dat nu het vocht uit beide uiers plakkerig is en niet meer 1
's morgens (nog niet veel, maar wel al meer dan anders!)
Na een dag op wei (geslinkt)
kappiegirl
Geplaatst: 31-05-14 20:16
Ach wat jammer geen verjaardag veulentje van Elina op Hailey haar verjaardag (mijn dochter was de 30 ste jarig haha). Maar wel een veulentje op haar verjaardag de nieuwe shet van de buurman geeft gister avond een veulentje gekregen! Zal van de week even foto maken. Heeft het helemaal alleen gedaan alles goed gegaan toen ik het op merkte stond ze het veulen te likken en viel de nageboorte er af. Eigenaar heeft de pony geruild voor3 geiten en wist niet eens wat hij had gekregen hij dacht dat hij een hengstje had gekregen...
Laatst bijgewerkt door kappiegirl op 31-05-14 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Het is nog steeds 31 Mei hoor,tot vanacht 24.00 uur. Je pint je teveel vast op die uier!
kappiegirl
Geplaatst: 31-05-14 20:51
gohya schreef:
Het is nog steeds 31 Mei hoor,tot vanacht 24.00 uur. Je pint je teveel vast op die uier!
Haha ik had op gister gegokt dus dat word hem niet meer haha!!
kiki1976
Geplaatst: 31-05-14 20:51
Het kan evengoed heel snel gaan hoor. Zondagmiddag (rond 16.00) nog bij een drachtige merrie gekeken. Staart kon nog niet eens volledig omhoog, uier half vol, geen puntkont. Had op 1 speen een harspuntje. Het enigste wat ze wel had was dat ze afstandelijk was. 'savonds om half 12 is het veulen geboren.
Kan het niet zo zijn dat ze, ondanks twee eerdere veulens, het anders doet omdat ze nu bij jou is en niet meer vorige eigenaar? Geen idee of dat kan hoor Maar misschien dat het veulen inderdaad komt ookal kegelt ze nog niet.
Haha nee bevallen is ze zeker niet! Anthea, die ook in dit topic zit bel ik direct vanaf dat ik weet dat ze aan het bevallen is en dan zet zij het direct op bokt. dus dan weten jullie het onmiddellijk.
Had gisterenavond de camera op mijn iPad en niet bokt..
Dank je! Veulentje komt hier dus over een 5 maanden hier wonen haha! Ze heeft het voor haar verjaardag gekregen van de buurman... Hij wist toch niet dat ze drachtig was zei hij. Nou Hoe stoer is dat om gewoon 2 verjaardagen op rij een pony te krijgen voor je verjaardag... gaan straks goed kijken of het een merrie of hengstje is enz... is een bruine of een valkje ben benieuwd!..
31 mei is het dus niet geworden . Bij die van mij ook niet helaas.
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-14 11:27
Nee vandaag wordt het em ook niet. uier is ongv zelfde gezwollen als gisteren met vocht. Mss zelfs ietsje minder als gisteren. De linker uierhelft voelt wel al veel harder aan en dat gaat door tot in de helft van de speen. Bij de andere helft is tepel nog echt een theezakje.
Het vocht uit beide tepels is nu echt wel heel plakkerig!