Ik vond haar vannacht ook heel rustig. Zag haar ook een keer plat liggen maar niet iets waar bij mij de alarmbellen van gingen rinkelen. Niet bij mij tenmisten , Sandra zal wel een paar keer wakker zijn geweest waarschijnlijk. Beetje kunnen slapen Sandra?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-14 09:11
goedemorgen op deze bewolkte dag
Ik ben alleen wakker geworden van mijn eigen wekker-alarm,Keet heeft er geen af laten gaan. Ze is beetje tam nu
Beterschap sandra. Ik was gisteravond ook ineens niet lekker, ook veel last van mn buik maar nu gelukkig weer over. Ben ook al naar stal geweest. Lovis heeft al in de wei gestaan en staat nu weer schoon op stal. Tussen door paard van een vriendin nog even gewassen en gewandeld. Nu thuis weer aan de slag. Misschien vanavond nog even terug als het weer niet te slecht wordt
Zal je net zien merrie die zover is en jij die alleen de pot kan knuffelen. Veel beterschap! Hoe graag ik ook wil dat keet dr kind dropt... hoop ik nu voor jou dat ze hem nog ff binnen houdt!
Keet moet haar veulen nog maar even binnen houden, hopelijk knap je snel weer op san. Dacht vanochtend dat ik geen last meer had, maar ben er nu niet zo zeker meer van. Kan geen griep gebruiken nu we aan het klussen beginnen