Zo trof ik mijn dames aan toen ik thuis kwam vanmiddag. Staan in een kudde met nog 3 andere pony's maar zij stonden samen en de andere 3 stonden ergens anders.
Dankzij Cynthia luister ik dit nummer nu heel vaak, prachtig nummer, eerste 4 zinnen staan op de voorkant van de kaart, heb er echt steun aan. En de tekst in de kaart, ik heb het al wel 20 keer gelezen denk ik. Elke keer weer komen de tranen, maar het geeft me ook kracht. Wat heb ik een geluk met twee van die prachtige kereltjes die voor altijd bij me zijn!
En wat een ontroerende foto van je twee meiden....heel mooi
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-15 09:38
Ja, Lola steunt Tana wel hoewel Tana het niet accepteert. Die doet boos, maar stiekem vindt ze het wel fijn, ze lijkt mij wel.
Dit is de tekst in de kaart... I stood by your bed last night, I came to have a peep. I could see that you were crying, You found it hard to sleep. I whined to you softly as you brushed away a tear, "It's me, I haven't left you, I'm well, I'm fine, I'm here." I was close to you at breakfast, I watched you pour the tea, You were thinking of the many times your hands reached out to me. I was with you at the shops today, Your arms were getting sore. I longed to take your parcels, I wish I could do more. I was with you at my grave today, You tend it with such care. I want to reassure you that I'm not lying there. I walked with you towards the house, as you fumbled for your key. I gently put my hoof on you, I smiled and said "it's me." You looked so very tired, and sank into a chair. I tried so hard to let you know that I was standing there. It's possible for me to be so near you everyday. To say to you with certainty, "I never went away." You sat there very quietly, then smiled, I think you knew In the stillness of that evening, I was very close to you. The day is almost over... I smile and watch you yawning and say "goodnight, God bless, I'll see you in the morning." And when the time is right for you to cross the brief divide, I'll rush across to greet you and we'll stand, side by side. I have so many things to show you, there is so much for you to see. Be patient, live your journey out ... then come home to be with me
Lief dat je het vraagt. Het gaat erg goed met Natanalientje. Ze is weer vrolijk en enorm aan het glimmen. Ik heb haar vooral met rust gelaten, tot vandaag. Vanmiddag heb ik haar lekker geborsteld en daarna losgegooid in de bak wat ze erg leuk vond. Ze heeft heerlijk geraced en gebokt! Dat is niet iets wat ze heel vaak doet dus ik was erg blij dat ze zo vrolijk was! Donderdag komt Lola's toekomstige ruitertje. Ik heb sinds zaterdag een nieuwe pony, Puck heet ze. Een valk merrie van 1.11 m. hoog. Dat ruitertje gaat dit jaar Puck rijden en dan volgend jaar ook Lola. Puck kent alleen nog niks dus donderdag mag het meisje lekker op Natanalientje rijden! Puck moet eerst nog het longeren leren kennen en daar ga ik zelf mee aan de slag. Maar wel erg leuk dus allemaal!
Fijn dat Natanalientje weer zo vrolijk is! Wat is Puck leuk En wat leuk dat je een ruitertje voor Puck en Lola hebt gevonden. Hoe gaat het nu met jou Laura?
Ja het ruitertje ken ik al een poosje, die heeft al eens eerder op Natanalientje gereden! Is een erg leuk meisje, heel spontaan en dol op paarden. Ze hebben alleen zelf geen geld voor een pony of les. Meisje is een dochter van iemand die een internationale springruiter is geweest dus het zit in haar genen. Ik vond het vroeger zelf geweldig dat ik de kans heb gekregen bij anderen pony's te rijden, daardoor heb ik zó enorm veel geleerd en ik vind het heel erg leuk als ik dat aan iemand anders zelf ook kan meegeven. Ik heb Puck dus ook een klein beetje voor haar gekocht. Ik ga zelf met haar mennen en ik hoop dat het met dat meisje klikt onder het zadel en dat ze dan ook bixies kunnen gaan starten enzo! En uiteindelijk natuurlijk met Lola! En af en toe kan ze lekker op Natanalientje rijden, lekker buitenritjes maken enzo!
Met mij gaat het ook goed! Vlak voordat Jayden werd geboren ben ik in contact gekomen met een hele leuke jongen die ik al een poos ken vanuit de hondenschool. Maar we zijn toen begonnen met appen en hij heeft me wel echt heel erg door de moeilijke tijd geholpen. Met Vingino had ik Lola, een nieuw doel waar ik me op kon richten zodat ik het verlies van Vingino beter kon verwerken. Dit keer had ik dat natuurlijk niet, maar door die jongen had ik ook iets anders waar ik me op kon focussen. Inmiddels smoorverliefd en ik heb het geaccepteerd dat Jayden overleden is. Het is erg jammer dat het niet goed is gegaan, maar het is niet terug te draaien. Ik moet verder en met de weet dat ik áltijd twee prachtige kereltjes naast mij heb kan ik juist verder. Die gedachte maakt het echt heel erg dragelijk.
En het feit dat het met Natanalientje zo goed gaat zorgt er ook voor dat heb met mij goed gaat, zij is er overheen en is weer gelukkig. Nu moet ik er ook overheen komen en gelukkig worden, net als haar.
Wat een heerlijke update! Ik hoop dat het wat wordt tussen jou en die jongen. En Puck geeft je natuurlijk ook een doel waardoor je je aandacht ergens anders op kan vestigen.
M_maxx
Geplaatst: 12-05-15 17:45
fijn dat het weer beter gaat Puck is leuk! succes met het nieuwe ruitertje
Precies, het is best wel snel dat ik alweer een pony heb inderdaad. Maar dat is inderdaad ook als nieuw doel, iets waar ik me op kan richten en waar ik lekker mee aan de slag kan. Puck is een hele bijzondere pony, heel wantrouwend. Daar krijg ik nog veel werk mee, dat weet ik nu al. Het is een heel leuk dier en ze is absoluut niet gemeen, maar vertrouwd niemand en doet tegen alles en iedereen die kleiner is dan haar boos. Maar met veel liefde en aandacht gok ik dat het helemaal goed komt.