Gefeliciteerd!!! Ik heb jullie de hele tijd gevolgd, fijn om te lezen dat ze een gezond knap merrieveulen op de wereld heeft gezet! Nu bijslapen en genieten van moeder en dochter
Dierenarts is net weg. De nageboorte (moederkoek) kwam er niet vanzelf af dus moest dierenarts komen. Hij heeft geprobeerd het er uit te pellen maar dat lukte niet, dus moest ze gespoeld worden en kreeg ze iets om weeën her op te wekken. Na enkele keren spoelen kwam het dan toch eindelijk los! Vanille heeft nog enkele spuitjes gehad en dan was het de beurt aan little miss arogantie die ondertussen de hele tijd de dierenarts had zitten duwen en lastigvallen :p. Ze werd helemaal nagekeken, kreeg veulenspuitjes, ook iets voor de darmpek want die was blijkbaar nog niet helemaal weg. Hij was onder de indruk van haar bouw, ze zat echt HEEL goed ineen zei hij . Ook kreeg ik compimenten dat Vanille er nog zo goed uit zag nadat er zo een groot veulen uitgekomen was, hij had verwacht dat ze helemaal ingevallen zou zijn .
Ze is echt leuk zeg! En al groooot! Geen wonder dat arme mamma zo enorm was! Enorm gefeliciteerd met dit geweldige veulen! Ben benieuwd wat de uiteindelijke kleur straks is!
Rennie89
Geplaatst: 09-03-15 21:47
LotteIsabel schreef:
Set_Elkol schreef:
ohja en hengstveulens niet
hengstjes ook wel maar merries zijn iets minder eigenwijs meestal (hoewel, je heb er tussen zitten )
Verkijk je daar niet op xD ik ben bijna gericht in mijn gezicht getrapt door een 2 dagen oud palomino merrietje
Getty_Maan
Geplaatst: 09-03-15 21:49
Gefeliciteerd met het prachtige dametje! Fijn dat alles goed gelopen is!