Waken twijfel ik over, ga wel vaker checken dat staat vast, ik ga zo eerst even kijken hoe ze nu doet. Maar als waken nodig lijkt doe ik dat natuurlijk!
Hij pakt eerst zijn koffertje klaar en zorgt ervoor dat hij door de wasstraat is geweest voordat hij ons en de rest van de wereld zijn Fabulous-heid gaat showen
Het lijkt er op dat ze voorweeën heeft, Maar gelukkig veranderen de uier wel. Her word nu echt op sommige foto's buik waar ga je met set naartoe
anneliesdj
Geplaatst: 27-08-14 00:09
Dat rollen/staan/liggen/schuren kan er ook op wijzen dat ze voorweën heeft of dat het veulen aan het draaien is of erg onrustig is, dat zie je vaak een paar dagen voor de bevalling. Ik vind de uier, de buik en d'r achterste nog niet zo overtuigend dat ik denk dat het binnenkort komt. Ik zou er nog ff lekker om gaan slapen.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 27-08-14 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben er net een klein uurtje geweest, ze staat met haar kont tegen de muur gedrukt maar verder geen voortekenen.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-14 04:14
27 augustus hengst smoky black schimmel NoorW 27 augustus merrie silver black horsesm 27 augustus merrie silver smoky black schimmel chimello 27 augustus merrie ----- Bambi1995 28 augustus hengst silver black schimmel Caitlin_K 28 augustus merrie silver buckskin schimmel eefj33 28 augustus hengst silver buckskin Kabayo 28 augustus merrie (silver) bucksin kappiegirl 28 augustus hengst black Karla_1999 28 augustus hengst black Naomi_King 29 augustus hengst schimmel me bles sanne_xxxx 29 augustus merrie ----- thirzanaomi 30 augustus merrie silver smoky black schimmel Muurp 30 augustus merrie black xDorientj 30 augustus merrie silver smoky black Tigress 31 augustus hengst smoky black schimmel lifaya 02 september hengst bay schimmel anneliesdj 02 september hengst Amethyst_ 03 september hengst smoky black schimmel Rubber_Duck 06 augustus hengst smoky black schimmel polleman ? merrie silver buckskin Jokari
Ik denk dat het nog iets langer duurt, maar we zullen zien aan de uierfoto's straks.
De kont tegen de muur drukken doen sommige heel erg, ik heb ook een ponymerrie gehad die dat al een paar weken voor de bevallen extreem veel deed maar bij haar duurde het dus ook nog lang genoeg. Of het geeft juist aan dat ze nog niet klaar is om moeder te worden
Owh Kat ze begint dus wel spannende dingen te doen!! Kun je ook iemand bellen of ga je het helemaal alleen doen? Als je het niet alleen wil doen mag je mij ook bellen hoor, ik heb er alleen niet zoveel verstand van.