*stille meelezer kruipt onder steen uit*Jee, Elina, go girl! Dat ziet er prachtig uit, druppelt goed, die melk.
paar uurtjes naar school geweest, en nu al een aantal pagina´s verder!Maar het druppelt wel goed hoor!Gaat niet lang meer duren...
Bokt maakt over uren ! Het zal je maar gebeuren dat als het veulen geboren word dat de server er uit knalt omdat iedereen zo druk is hiero
hahaha na de melding opeens 300% aan berichten erbij. Volg al vanaf topic 1 pagina 20 dus ook ik ga steeds vaker polshoogte nemen.
Noujaa mocht je dorst krijgen tijdens het wachten hoef je alleen maar een bekertje onder die tap te houden..
Mijn merrie heeft er zo een dag bij gestaan (iets erger nog) en uiteindelijk is ze de volgende ochtend bevallen
Maestroox3 schreef:écht erg! Ik was vannacht continue aan het zien of er al nieuws was! Ik wil een bokt app! Een bokt app waarmee je rechtstreeks foto's kan plaatsen zodat Michelle ons direct foto's van de kleine spruit kan laten zien
Oehh wat spannend! Ik heb al meegelezen sinds het foto-topic. Wil je nu toch even heel veel succes wensen!
gurde schreef:heb je nou al namen dan? succes vandaagVolgens mij hebben wij als fanteam de naam alvast verzonnen voor d'r of TS nou wilt of niet.
Ik denk dat ze stilletjes gaat beginnen, ze is onrustig en al een aantal keren gaan liggen en naar buik kijken.