Natanalientje maakt het naar omstandigheden goed. Jayden heeft vannacht de hele nacht bij haar gelegen, maar ze was begonnen aan zijn pootjes dus we hebben hem weggehaald en Natanalientje in de kudde gezet. Ze is erg van slag, heen en weer rennen en hinniken maar ze kan hem niet opeten dus hij kan niet meer bij haar. Ik heb de stal helemaal leeggehaald en goed schoongemaakt, gloeiend heet water en allesreiniger. Het rook nog zo enorm naar veulen, naar geboorte, normaal zou dit een fijne geur moeten zijn maar ik werd er misselijk van. Ik heb van beide kanten een foto gemaakt, prachtig getekend. Het is zó zonde, zó oneerlijk!
Heel veel sterkte Laura, voor jullie beiden. Moet een enorme schok zijn geweest.
Keeth
Geplaatst: 26-04-15 18:47
Bah, hoe oneerlijk is dit zeg.. Onwijs veel sterkte!!
Suzie99
Geplaatst: 26-04-15 20:15
He bah Laura...
Ik lees dit met kippenvel over mijn hele lichaam, heel veel sterkte
Calanthe
Geplaatst: 26-04-15 20:22
Heel veel sterkte!
Volg al lange tijd mee, bah, verschrikkelijk om mee te maken! Laatst al bij mijn vriendin ook al, raargenoeg valt het mij op dat er meer veulens dit jaar zijn overleden dan vorig jaar.
PureSG
Geplaatst: 26-04-15 20:25
Och, jeetje. Heel erg veel sterkte. Het is zo oneerlijk...
Hallo allemaal, Zondag voelde ik me wel oké. Ik was er best nuchter over. Gistermorgen voelde ik me ontzettend klote, gelukkig had Hannemarie zaterdagavond meteen gevraagd of ze moest komen. Die plannen waren gewijzigd, ik ben eerst naar haar geweest en daarna zijn we nog hier heen geweest. De dag begon enorm slecht, maar gelukkig ging het in de loop van de dag steeds beter door de afleiding waardoor het een erg gezellige dag is geworden. Vanmorgen weer meteen slecht. Ik zie elke keer de beelden voor me, denk aan dat hij eigenlijk nu in de wei zou moeten lopen met Natanalientje. Dat ik foto's zou maken en knuffelen met de knapperd... Maar helaas is dat totaal anders en wordt hij vandaag tussen 15 en 19 opgehaald door de rendac... Hij ligt in een kruiwagen, staat naast de oprit, klaar om opgehaald te worden.
Met Natanalientje gaat het naar omstandigheden goed. Zondag heeft ze de hele dag heen en weer gerend en gehinnikt. Gister was ze rustig, érg rustig. Net of ze depressief was. Dat leek me niet goed dus ik heb haar getemperatuurd maar ze had netjes 37.9 maar ik houd het goed in de gaten. Haar vulva is enorm opgezet en ze zal van binnen wel bont en blauw zijn. Vanmorgen was ze al beter te pas. Ze is wel enorm vies, vloeit heel veel. Ik ga haar deze week even wassen. Ze is ook erg ingevallen dus ik haal vanmiddag een zak slobber mash zodat ze even kan aansterken en lekker kan smikkelen want ze is er dol op. Haar uier is gelukkig al wat geslonken.
Ik wil via deze weg alle betrokkenen en alle intensieve wakers enorm bedanken. Wauw wat waren er veel mensen die volgden, die ook zo benieuwd waren naar het veulen van Natanalientje. Ik ben enorm dankbaar dat er zo veel mensen waren en zijn die me tijdens de dracht en na de bevalling hebben gesteund.
Nicolien in het bijzonder, dankjewel dat je een paar avonden een livestream hebt kunnen opzetten. Echt top!
Dankjulliewel allemaal...
Shirley
Geplaatst: 28-04-15 11:52
Lieverd, dat spreekt toch voor zich
Het is jammer dat we niet meer voor je kunnen doen, je niet beter kunnen steunen, zoals je lieve vriendin Hanne!
Maar we denken wel de hele dag aan je...
En wat vandaag een mooie dag had kunnen zijn met visite en cadeautjes en een een trotse mama in de wei, is er nu eentje met een extra zwart randje Maar geloof me, dat gaat straks weer beter!
Extra veel sterkte vandaag!
En vertroetel Taantje maar goed
(En als je het niet vertrouwt, gewoon nog een keer de dierenarts naar haar laten kijken, hè? )
Ohana_91
Geplaatst: 28-04-15 11:56
En daar waren de tranen weer.. Afgelopen dagen heel veel aan jou gedacht, we hadden het graag allemaal zo anders zien aflopen. Dank je wel voor deze update en ik ben blij dat ik heb kunnen helpen met de livestream. Ik vond het bijzonder dat je ons mee liet kijken. Verder ben ik niet zo goed in mij in woorden uit te drukken, dus ik hoop dat je dit niet vervelend opvat. Het filmpje blijft staan totdat jij aangeeft dat je er klaar voor bent om hem te ontvangen. Neem er alle tijd voor die je nodig hebt, voel je niet verplicht om hem nu al op te vragen, hij staat niet in de weg.
Ook via dit topic wil ik zeggen heel veel sterkte Laura, voor jou maar ook voor Natanalientje. Verschrikkelijk dat jullie dit weer moeten meemaken.
Indra_S
Geplaatst: 28-04-15 18:51
Heee lieve Laura,
Ik ben een stille meelezer en jeetje wat heftig... Heel veel sterkte toegewenst. Ook aan Natalientje. Hopelijk komen jullie allebei weer lekker in jullie vel te zitten en hebben jullie steun aan elkaar
Ik heb Natanalientje net de helft van de vitaminespuit gegeven. Over een week krijgt ze de andere helft. Ze wilde het niet, terwijl het haar normaal niks uit maakt. Ze is ook echt héél erg vies van achter, vloeit heel veel. Haar vulva is wel minder opgezet en ze had weer 37.9. Met de slobber was ze heel blij, daar stond ze heerlijk van te smikkelen. Lekkere smeerboel is ze aan het maken!
Jemig, ik leef zo ontzettend met jou en Natanalientje mee! Hopelijk knapt ze snel weer op, zowel geestelijk als lichamelijk. Heel veel sterkte! Ik heb je vanaf het begin gevolgd en dimde zo hard mee, helaas mocht het niet baten.
Fotsy
Geplaatst: 28-04-15 22:28
wat goed dat Natanalientje het naar omstandigheden goed maakt, ze mag toch trots zijn met zo een baasje zoals jij.