Ja het duurt heel erg lang Maar aan de andere kant vliegt de tijd voorbij, ze zit al 'bijna' op 7 maanden. Als ik weer eens ga fokken begin ik in april
Ik ga nu naar de dames toe! Het is heerlijk weer, dan kunnen ze weer even op het gras lopen Zal wel foto's maken maar die krijgen jullie denk ik al wel genoeg hier
Helemaal mee eens, wij zitten op de zijlijn dus met de foto's kunnen we beter volgen en is altijd super leuk. Zo een pracht exemplaar. kan je niet genoeg van krijgen.
Aah setje ziet er tevreden drachtig ut, heerlijk als ze zo staan te soezen he Ik kan er ook uren naar kijken!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-14 17:31
Wat leuk dat jullie foto's leuk vinden, ik ben soms nog bang dat ik veel te veel post hier ik heb bijna 300 foto's gemaakt wat ik me niet eens kan voorstellen, maar het was ook zo heerlijk. Lekker in het gras gelegen terwijl ik naar mijn merries keek, wat zijn ze allebei toch mooi!
Chill en blij met het gras, het gaat echt heel goed met haar (en met Blue ook trouwens) Camera werkt nog niet echt mee maar ik zet er zo nog wat foto's op.
Fijn dat het met Blue ook goed gaat! Is zij een etterende puber of een lief pubermeissie?
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-14 18:51
Allebei tegen mij heeeeel lief en knuffelig, ik heb zo wel wat lieve foto's van ons samen. Maar ze kan ook ineens van me schrikken, of ergens niet aangeraakt willen worden en dan heel hard weglopen Maar gewoon heel nieuwsgierig en lief. Tegen Set is ze ook lief maar ook brutaal, bijna als moeder-veulenverhouding, mee eten uit de voerbak en dan als ze gecorrigeerd wordt daarna weer proberen, bijvoorbeeld maar ze straalt van onschuld haha.
van het eerste hek naar de andere kant om op het gras te mogen
Set weet intussen hoe het werkt, en wil heeeel graag op het gras (manen!)
yeah!
zo lief
peutergymnastiek
onderaanzicht
Sets eten
oke je mag een hapje uit mijn bak..
halstertje, nieuwe aanwinst
houden jullie ook van honden? Fenna
en nog een rustende Set, met opkomende spikkels! hopelijk dit jaar ook weer meer.