Volgens mij lag ze wel plat, maar heeft Marije de afgelopen dagen al meer problemen gehad met dit alarm dat niet afgaat bij Misty.
Misschien omdat ze te rustig lag/ligt? Staat de slaapstand op of heb je die überhaupt wel ? Als ze niet erg onrustig toonde en de slaapstand staat op,gaat het misschien ook niet af. Slaapstand afzetten bij zo een merrie lost het probleem dan wel eens op.
het BarnAlarm maakte mij wakker, maar ook toen lag het veulen er al naast. We de eerste wankele stapjes enz nog kunnen zien, vind ik ook altijd wel wat hebben
Pretty, het alarm stond niet op de slaapstand en als ik het halster af deed en het kastje op z'n kant hield, ging ie gewoon af. Maar op een of andere manier niet als Misty hem om had. Terwijl vorige week bij PG deed ie het prima. Misschien teveel bedding in de stal waardoor haar hoofd niet plat lag? Ik weet het niet...
PG, Amy en Cookie staan te slapen, het veulentje van PG ligt en Misty is druk aan het eten. Het veulentje van Misty staat maar een beetje te wiebelen op haar beentjes