courtjuh schreef:Het linkje geeft bij mij aan dat er iets is mis gegaan.. Hebben meer mensen hier last van? Ja ik
Nynkster schreef:courtjuh schreef:Het linkje geeft bij mij aan dat er iets is mis gegaan.. Hebben meer mensen hier last van? Ja ik Kijk jij toevallig ook op een iPad of iPhone? Misschien ligt het daar aan
Bedankt! Ze lijkt nu weer heel rustig te staan. Net wel wat onrustiger; rondjes draaien, happen in haar deken en kont schuren, wat ze normaal eigenlijk nooit doet..
Keek net ook en was inderdaad rustig.Misschien duurt het nog even ik heb geen flauw idee vind het wel spannend..
Hij gooit hier dr cam er uit? Network problem detectedWachtwoord en gebruikersnamen doen t ook niet meer EditDoet t weer. Niks gemist
Ianrowan2009 schreef:Zou ik misschien op de valreep ook nog een linkje mogen krijgen om mee te kunnen genieten? Kijk even op de vorige pagina
Kabayo schreef:Ianrowan2009 schreef:Zou ik misschien op de valreep ook nog een linkje mogen krijgen om mee te kunnen genieten? Kijk even op de vorige pagina YES dank je wel
Ik ga naar bed, Lenthe is rustig dus ik denk dat het geen veulen gaat worden voor vannacht, maar succes met waken allemaal.
Noisy schreef:Spannend! Haal je de deken er niet af nu het zo dichtbij komt?De deken is achter vrij dus in principe kan het geen kwaad als hij om blijft. Echter gaan we hem wel af doen morgen want je ziet zo weinig nu ! Welterusten Suffie! Ik ga ook niet de hele nacht waken maar we zetten om en om een wekker Bedankt voor het herhalen van de link!
Ja, dat snap ik! Lenthe valt erg snel in wanneer ze geen deken om heeft dus het liefst laten we hem zo lang mogelijk om. Het is wat, al die deken paarden . Ice kan eigenlijk ookal niet zonder.
De pH van de melk is wel echt naar beneden gedoken, dus het kan zomaar eens gebeuren vannacht. Ik ben benieuwd!