Het wordt steeds gezelliger hier! De zon schijnt zeker? Met Keesje gaat alles goed. Ze is een blije, bolle pooowny.Ik heb ook nog een bovenaanzichtfoto.Yolooo, dag 304:TiSento, dag 301:
Bij Ti was ze in zn geheel boller... En een stuk donkerder, maar dat komt omdat t een maand eerder was zeker? slimme ik!
horsies5 schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ead#unreadIk schrok me rot.. blijkt er nog een yolo te zijn Dat had ik ook
horsies5 schreef:[KS-ITP] YOLO is geboren !! PalominoIk schrok me rot.. blijkt er nog een yolo te zijn Ik dacht ook 'YOLO? Palomino? Wat??'
Ja.. beetje jammer.. Watnou praat ook af en toe mee over haar merrie in het DBT. Maar nee hoor, Dais moet nog 5 weken, dus zou niet goed zijn als de enige echte Yolooo nu al geboren zou zijn
Ik had hem ook gezien... Vond al dat december zo vroeg was dit jaar!Maar begrijp ik nu goed dat dat veulen écht Yolo heet?
Dat veulen heet inderdaad echt YOLO.In tegenstelling tot de mijne Qua weer zou het zomaar december kunnen zijn..
Ik meld me ook ben een stille meelezer fiore was mijn eerste bokt bevalling staat me nog zo goed bij en nu is ze alweer zo groot! Ben heel benieuwd wat Daisy er dit x van bakt