Nicole, heeft hij typische creme ogen dat je uitgaat van een valk of SB? Zo op het eerste gezicht vond ik hem namelijk 'gewoon' bruin, al is het beeld op de cam natuurlijk anders dan in het echt.
Ben benieuwd naar buitenfoto's, want dat het een knappe vent is is in ieder geval wel duidelijk
Mierela heeft wel een goeie datum uitgekozen, volgende week wordt het prachtig weer dus dan vind ik wel dat Nicole het topic moet volspammen met foto's!!
Ik dacht dat hij dezelfde kleur had als mama, donkervalk.
Gedichtje: Om groot en sterk te groeien Mag je mij niet teveel vermoeien. Dus als jullie heel rustig en stil voor de stal willen zijn, Vinden vrouwtje, mama en ik dat heel fijn!
misschien kan je eens een foto plaatsen dan kunnen de kenners onder ons eens kijken naar zijn kleur. Ben wel heel benieuwd. Heel moeilijk te zien van camera beeld want daar lijkt hij zoals eerder gezegd bruin te zijn, maar beeld kan erg vertekenen. Zo een schattig kolletje. Hoe is het trouwens met Miertje? Heeft ze nog veel pijn?
Nog even goed gekeken maar nu moet ik ook zeggen dat ik hem meer bruin vind. Ik dacht dat bruin niet uit deze combinatie kon, maar blijkbaar dus wel.
Alja
Geplaatst: 03-04-15 16:29
Urielle schreef:
Ik dacht dat hij dezelfde kleur had als mama, donkervalk.
Gedichtje: Om groot en sterk te groeien Mag je mij niet teveel vermoeien. Dus als jullie heel rustig en stil voor de stal willen zijn, Vinden vrouwtje, mama en ik dat heel fijn!