Heel veel sterkte heb Tana vanaf het begin aan gevolgd als stille meelezer, tranen lopen over me wangen toen ik het las. Jammer dat het Tana en jou natuurlijk niet word gegund.
Jeetje wat erg. Als een stille lezer iedere dag gekeken hoe het ging met Tana hopend dat het dit jaar goed ging na het verdriet van de vorige keer. En nu weer zo een prachtig veulen maar mag hier niet blijven. Wat een verdriet voor jou en voor je dierbaren en natuurlijk Natanalientje.
Heel veel sterkte Wat verschrikkelijk dat dit nogmaals moest gebeuren. Er zijn geen woorden voor. Ik hoop dat Tana er snel weer boven op komt, Nogmaals veel sterkte in deze moeilijke tijd
Heel veel sterkte lieve Laura, het is niet eerlijk en het voelt als een nare droom.. Ik kan nog steeds niet helemaal beseffen dat het zo heeft moeten aflopen. Twee jaar geleden niet en nu al helemaal niet. Niet nog een keer.. Heel veel sterkte de komende tijd, voor zowel jou als voor Tana, jullie zullen er beide wel kapot van zijn..
Ik heb slecht geslapen. Was om 7 uur al klaarwakker en hoopte dat het een nachtmerrie zou zijn, maar het is helaas echt waar... Ik heb gevochten, geschreeuwd, gevloekt, gehuild, alles gedaan om hem bij ons te houden...