Nou als die niet vannacht gaat dan vreet ik m'n schoen op Alhoewel, het is natuurlijk Keet, die doet het niet hoe andere merries het doen natuurlijk
Zou idd maar voorzichtig zijn Smee.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 22:19
waaat zou je zeggen esje???
ik kan jullie vertellen dat ze gelet op spleetje steeds met minder uier is bevallen....
pfft fopmerrie,... Normaal vullen ze hier en waak ik maar weet wanneer t spannend word,...en met haar net met Rene aantekeningen weer jaren doorgenomen,moment van moedeloos bevalt ze,dus nu!!!!!!
Hoop dat keet nu eindelijk verstandig is en zich er aan over geeft.Arme merrie weet hoe ze zich voelt
Met oma gaat het ze is de 1e 24uur door gekomen maar 1e 48 uur zijn kritiek. Schijnt een prop in haar hals te zitten krijgt nu zware bloedverdunners wel duimen dat die niet losschiet en in hart/longen komt dan is het zowieso einde verhaal. Ze heeft nog wel praatjes en weet alles nog wat is gebeurd. Ze vroeg toen ze net bij was aan mijn nicht of haar haarspelden er wel uit waren (zat bij de kapper toen het gebeurde) En ze vond haar nagellak lelijk dat mijn moeder die eraf moest halen Dus van wie ik mijn koppigheid heb is wel duidelijk
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 23:13
cam,nee dat is rustig,dit zijn de achterblijvers....drank etc maken ook herrie...
Janke gefeliciteerd met je veulen dan ja kunnen mini's voorbeeld aan nemen,...zeker Keet.... De rest is hier vrij volgens boekje,zeker Blonde,maar waken doe ik al eerder omdat ik niet de wijsheid in pacht wil hebben en me voormijn kop sla als het anders zou gaan...
Maar mensen Keet.....die ga ik nooit leren begrijpen vrees ik...maar mijn alarmbellen zijn al af gegaan...
testebeest oh dat klinkt al veelbelovend.... enne zoals je weet hebben moeders niets te zeggen wanneer kind komt....op de normale manier...