Lekker staan schuren en weer een scheve staartriem
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-15 00:47
dit is Princess dus...ik heb mijn kont nog niet gekeerd en hij ligt er al half naast en die kop die ze trekt...lachen he vrouwtje?Snoepje?? na de 2e keer heb ik niets gezegd geen beloning alleen wat gemopper en guess ze vindt het al niet leuk meer.... Als ze nu staartriem afschuurt blijft ze maar staan...zit nog rotter...maar steeds alle lichten aan is heel de kudde blij....kroelen....
Kan toch ook niet anders. Je heet niet voorniks princess wat denken jullie wel! Duh een staartriem.....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-15 22:10
Zo gaaf nav het krantenartikel ben ik al 3 keer gebeld door tv Rijnmond en eerst de bedoeling Yazhi nu te filmen maar nu is het idee over paar maanden een film reportage te maken over heel de kudde en mij en nog meer......
En dan weer ben ik doos dat ik belang Yazhi -Blonde en mijn inprenting voorop te stellen anders was er waarschijnlijk nu al werk van gemaakt,maar het respect naar Blonde toe gaat dan even voor.....niet kindje wegkapen voor eigen reclame.... want zij laat nog niet veel mensen tegelijk toe... Ik blijf bij mijn eigen gevoel.....
Heb een gemeen virus op stal en een van mijn jonkie ging er bijna aan onderdoor. Gelukkig lijkt het tij te zijn gekeerd. De koorts zakt en ze eet weer voor het eerst in 5 dagen iets. Maar wat heeft ze ingeleverd en is ze verschrikkelijk mager geworden. Nu maar hopen dat de rest van de kudde er goed door heen komt. Die kuchen en hebben vieze ogen maar gelukkig geen koorts en E eten tot nu toe nog gewoon. Maar wat een zorgen. ..........
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 01:00
oh wat een zorg dan he,we duimen dat het beter blijft gaan.....
Hier staat madame weer in alienuitrusting en het zit nog op zijn plek,maar geen verandering..... Wel heerlijk ongegeneerd geknuffeld met paardjes voor slapen gaan rijkdom......
Wat een weertje vandaag, geweldig. Heeft Yazhi genoten van haar eerste lente dag?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 22:06
esje01 schreef:
jouw dag kan niet meer stuk Sandra. Wat een fijn nieuws
Nee zeker niet....zo blij .. voor degene ik had op fb gezet dat Kaylee voor t eerst in weken/maanden gerold heeft,goed teken,zonder pijnstilling en eindelijk durft ze het aan....hoe blij kan je zijn...mijn meisje en ik gaan het gewoon redden samen op gevoel en luisteren naar elkaar....
Yazhi heeft een geweldige dag gehad en er kwam een vriend/fotograaf foto's nemen vanmiddag... en het is zo'n geweldig leuk ding,overal al staartje erop en draven....
Princess met haar tovertieten was ineens weer vol vanmorgen,ze is vandaag echt zichzelf niet,buik happen heel timide en vanmiddag heeft ze toch geprobeerd t kind eruit te bokken... Eind is iig in zicht