Ben er echt even door m'n stuk van gebracht....... ik had lekker filmpje willen kijken met wijntje en kaasjes enzo, maar daar heb ik ineens totaal geen zin meer in op het moment.
tsjonge, hoe is het toch mogelijk. Onwijs veel sterkte Laura. En een heleboel knuffels voor arme Tana.
Slagroomsoes
Geplaatst: 25-04-15 23:07
Oh nee.. Waarom is het leven zo oneerlijk.. Hij is echt prachtig.. Fijn dat het wel goed gaat met Natanalientje!
Heel veel sterkte!
IlovePuk
Geplaatst: 25-04-15 23:11
Jeetje... Na vorig jaar jouw topic mee te hebben gelezen was dat natuurlijk een nachtmerrie. Vanochtend las ik je berichtje dat het dan vanavond/vanacht toch wel moest komen. Ik kom net thuis en ik hoopte zo voor je dat het veulen er gezond en wel was... Het was je zó gegund.... Heel veel sterkte!
finnens
Geplaatst: 25-04-15 23:12
Heb hier nooit gereageerd, maar wel meerdere keren per dag gekeken en meegelezen in de hoop op een prachtig, gezond, levend veulentje..
Heel veel sterkte, je hebt meer dan je best gedaan. Dit hebben jullie niet verdiend.
Och, lees ook al een hele tijd mee... leef mee en dan dit. Weer bij jou. Hoe kan het, hoe mag het? Ik leef echt mee en duim dat je meisje weer gauw de oude is. Jij heel veel sterkte met het verlies. Alles in jouw woorden spreekt liefde uit voor je paardje. Je bent een goed baasje.
Ik lees al een tijdje stil mee.. Jeetje dit is echt niet te bevatten, ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en Natana!
DieL_Zor
Geplaatst: 26-04-15 02:56
Nee dit meen je niet wat ontzettend sneu...het was jullie zo gegund. Heel eel sterkte
Anoniem
Geplaatst: 26-04-15 03:08
Dan word je 's nachts wakker en zie je dat het topic 63 pagina's heeft, zal het? Maar nee... het was jullie zo gegund! Het is niet eerlijk.. Sterkte Laura
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte, jullie beide. Ik snap heel goed dat je dit niet nog eens wil proberen met haar. Jullie hebben in ieder geval elkaar om je hier doorheen te halen.
jolandje
Geplaatst: 26-04-15 08:53
laura, ik ga je topic verlaten, helaas heel triest, nogmaals heel veel sterkte
Lieve lieve Lau.. ik las het in een groepsapp waar ik in zit, wat vind ik dit ontzettend poedersuiker voor jou.. jeetje mina ik weet echt niet wat ik moet zeggen heel veel sterkte!!