Ik ben ook een stille meelezer en ik ben ook benieuwd!! En een veulentje overdag, dat kan altijd. Hier bij mijn buurman werd er ook een veulentje verwacht, ik elke nacht mijn wekker zetten en gaan kijken. Elke keer niets te zien. Dan kom ik op een dag van school en ga ik een kijkje nemen, ligt er een veulentje in de weide
Ja het kan, dat weet ik maar je gaat zien dat ik hier hele dag ga zitten, zonder veulen
Anne_mieke88
Geplaatst: 04-07-14 11:19
_Michelleee schreef:
Pfoe bijna een hartattack, mevrouw ging liggen, maar ze ging maar gewoon rollen
hahaha herkenbaar.... vaak is het ook op het moment supreme.... o ze moet plassen.... wacht even ze plast wel heeeeeeel lang.... o ze gaat liggen.... en dan pas komt het dus eerst heeeeeeeeeeeel lang "plassen" voor ze gaan liggen....
Wat spannend, het veulen zal nu vast niet lang op zich laten wachten. Ik zou wel even een backupteam regelen die je een parasol en zonnebrandcreme komt brengen.
pretty
Geplaatst: 04-07-14 11:23
Dat ze het voorheen zelf kon zegt niks over nu. Begeleiding of tenminste er gewoon bij zijn is zo belangrijk! En dat doet TS schitterend!
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-14 11:23
Klopt! maar ben er toch echt graag bij voor moest er iets fout gaan..
Ik begrijp heel goed dat je erbij wil zijn en dat is ook goed. Alleen moet je je bedenken dat Elina het meest aan je heeft als je tenminste goed gegeten hebt en niet onder de zonnebrand zit
écht erg! Ik was vannacht continue aan het zien of er al nieuws was! Ik wil een bokt app!
Bloemmeke
Geplaatst: 04-07-14 11:40
Ik denk dat er heeel veel mensen achter de computer zitten en tig x refreshen!!!
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 04-07-14 11:41
merrie van een vriendin ging een paar jaar terug net zoals Elina nu, ze heeft er ook de hele dag naast gezeten, ik ben 'savonds gekomen om samen te waken en op het moment dat die vriendin in slaap viel tegen 1u 's nachts begon de bevalling.
laraxXxemma
Geplaatst: 04-07-14 11:44
begon al beetje in paniek te raken; meer dan 10 pagina's erbij sinds gistermiddag, wat had ik gemist? Blijkt dat mevrouw het leuk vind om iedereen hier in spanning te laten zitten Lijkt me heerlijk een dagje bij je paardje gewoon zitten kijken of ze misschien bevalt. Maar ik denk helaas ook dat ze het in ieder geval tot vanavond wel rekt. Succes !