Wát een puntkont zeg, niet te zuinig. Ze is echt bol! Ik heb de cam ook weer aan staan, maar ik moet op tijd slapen ivm werk morgen Hopelijk gaat ze binnen nu en een paar uur maar ben er bang voor!
Nicole lig jij voor de staldeur?Ik vind dit al spannend en het is niet eens mijn merrieEven de mods gevraagd op die irritante offtopic reacties weg te halen
Ben zo benieuwd! Ze ziet er nu uit alsof ze de rustheid zelf is. Gekke gedachte dat dat ineens om kan slaan en ze begint!
Josien_ schreef:Ik heb de neiging om even de poepjes op te komen ruimen uit de stal haha!Ik moet ook op men handen gaan zitten hoor maar dan let ze alleen maar op mij..
Ik denk zodra licht uitgaat voor laatste ronde met half uurtje a uurtje dat dan niet meer lang zal duren
rockey schreef:zware tegenvaller als het vanavond niet komt hoor nicole haha wat was de melk test? kegelt ze nog/Hahaha vind ik ook hahah. Test nog steeds 5.5 en druipt eruit hele benen zit er onder.. Dikke kegels eraan, bloed aan der kling etc
Nicole schreef:rockey schreef:zware tegenvaller als het vanavond niet komt hoor nicole haha wat was de melk test? kegelt ze nog/Hahaha vind ik ook hahah. Test nog steeds 5.5 en druipt eruit hele benen zit er onder.. Dikke kegels eraan, bloed aan der kling etcoooooooooo dan krijg je een paaskind
Oehh eventuele namen hihi, ik ga even denken..DasherDash 'n danceDads pretty dancerDashreeDevireUjm geen idee ik ben hier niet goed inXD