Ja ze ligt lekker warm. Dikke laag zaagsel en stro op de bodem en de warmte lamp erboven, dan is het zelfs met -10 nog prima te doen. Ze is wel een tijd buiten geweest vandaag maar toen ze ijs in haar staartje kreeg en het begon te sneeuwen heb ik ze binnen gezet. De andere merries ook want Isis draaide door op stal zonder de rest Zal wel zijn omdat ze gisteren bijna de hele dag buiten had gelopen met de rest in de buurt...
Wat een droppie. Heerlijk zo onder die lamp. Hier ook mistig en zo koud. Gelukkig geen sneeuw
_Lisaa_
Geplaatst: 23-01-15 19:18
Heel apart bij mij is de cam ineens voor 3 kwart zwart, zie alleen wat schaduwen
Weet iemand waar door dit komt? Ik kijk altijd op me telefoon en normaal deed die het ook gewoon via de bovenste link van de OP.. nou kan ik niet meer kijken
leuke naam! bij mij doet de cam het wel. PG en Snazzy liggen, en veulen slaapt.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-15 20:55
Chroosje schreef:
Moet de naam Zoë terugkomen in de naam zelf of?
Mag maar hoeft niet. Iets met een Z is dan wel leuk, en handig om te onthouden met haar show naam
xSannee
Geplaatst: 23-01-15 20:56
Bij Zoë is iets als DT Deputys Zo E.... ook leuk. Ik weet alleen geen leuk woord met een E haha. Enthousiast, eigenwijs...
moyra
Geplaatst: 23-01-15 20:59
Wat een leuke naam !
Vanavond stond ze dr mama te pesten en Isis had dr geen zin in (druk met eten). Isis gaf dr zo een zet naar de bal toe alsof ze zeggen wilde '' gebruik die maar als boksbal ''
linda2008
Geplaatst: 23-01-15 21:02
DT Deputy's Zoë Saldana
(Zoë Saldana is een amerikaanse actrice, oa uit law and order, pirates of the caribbean, star trek en avatar)
Het is jammer dat Elsje al een Ice Princess heeft, er is namelijk ook een Prinses Zoë in kinderboeken en het had leuk gepast bij haar broertjes Fire 'n Ice, Jack Frost, Frosted Comet en natuurlijk mijn Snowstormpje , maar aan de andere kant hebben haar zusjes weer ander soort namen... . Helaas geen inspiratie dus .