Hoofd voeten lijfje komeruit kom eruit Keetje poep die kleine er nu toch uit persen nu ja daar komt een slurfje uit. Keeeeeeetje poep die kleine er nu toch UUUiiiiiiT
ZOu leuk zijn als keet vandaag begint Loes wel sms-en he
(jolien mijn oma heeft vanmorgen een beroerte gehad)
Dat is niet niks. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel.
lovis
Geplaatst: 23-05-14 23:25
Zo dames ik ben er weer. Vanavond heerlijk gegeten bij de italiaan aan de haven samen met mijn ouders en schoonouders. Geluid voor de groepsapp en keettv kunnen weer aan.
Ik ben bijna thuis, van feestje, kan ik nog even mee spieken. Trein net gemist dus nog even wachten...grrrrrrrrrr
xElienx
Geplaatst: 24-05-14 01:34
sandra3235 schreef:
pvd katten ik switch weer naar cam,ligt er iets zwart/wits achter Keet dus ik vlieg op hier,waaaat hoe kan dat????? is het weer een kat.....Zucht.... Volgens mij worden we allemaal
Zo bokt ban over, tijd om te slapen. Jammer dat ik 's nachts het lekkerst aan school werk...
Wat fijn dat jou paarden zo heerlijk rustig blijven na vuurwerk! Ik hoop ook dat keet hem er vandaag uit gooit. Ik vind altijd dat jou paarden allemaal zo'n mooie betekenis hebben!
Ondanks dat ik keettv-loos ben hoop ik wel lekker over veulentjes te dromen hoor:) ben trouwe gluurder in de kraamstal topics:), beste vermaakt voor een goede nacht rust!
poeha ze heeft nog 14 uur om haar kind er de 24e uit te gooien. Zijn er nog updates?
onpaard
Geplaatst: 24-05-14 09:59
Goede morgen,
Nieuwe tactiek? Het veulen eruit kijken? Hoe staat het er voor?
Hopelijk kan ze wachten tot na 22uur. Mijn dochter heeft vandaag 2X een ballet uitvoering, voor zo'n 250 man. En mijn zoon een Judo toernooi. Dus de hele dag druk, maar wel heel leuk
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 10:57
Zombie meld zich
pfft weinig geslapen en stond al op met herrie van die motorraces....gelukkig is ondanks de herrie heel de kudde rustig of ze dit dagelijks horen..... Ik ga vandaag maar op fiets heen en weer,je komt er bijna niet doorheen en heel handig overal parkeerwachters die de weg niet kennen,vertelde aan Rene dat hij niet door mocht omdat je niet bij onze stallen kon komen,whaha mochten we een spoedje hebben rijdt die ze vast allemaal overhoop,zou wel leuk zijn om uit te proberen... Rene ze begint......en na een hoop bloedsporen achterlatend bij stal aangekomen,Grapje!!!!
Wat een merrie die Keet,ik weet niet of jullie het gezien hadden rond half 2,staan liggen draaien,steeds in pershouding,ik was al bang dat ze staande ging bevallen,...
Spenen waren weer leger vanmorgen....
We wachten maar af....
Elien,neen Eva Wie anders,de enige die denkt dat ze paard is.....
Handig san, van die verkeersregelaars die je er niet door laten. Als het veulen nu geboren wordt is tie gelijk verkeersmak met al die motoren. Reden net langs de afrit rockanje. Gelijk Minco even verteld dat keet daar staat. Zijn op weg naar kennissen die met de boot in port zelande liggen.
Ik heb het gezien san, ik was netm terug van een feestje en heb lang zitten spieken. Dacht ben ik nu gek of niet....... Nu een beetje moe van weinig slaap