ponyparadijs schreef:Dus je hebt hem de verkeerde naam gegeven?Je had hem boemerang moeten noemen hahahahaBoomi
Prachtig ventje! heb nog nooit gehoord van red dun met witte hoeven, ik zie nog steeds gewoon een red dun
Deze vind ik ook erg leuk Kiki:Ik heb iets wat tussen zijn achterbenen hangt wat weg gewerkt hoor Ik maak een topic zodra ik alle foto's binnen heb Selina
Jou ruimte eromheen is wel wat beter! Die van mij is eigenlijk te krapEdit; ohja Denise, dat soort intieme dingen mag je zelf doen
Elegance_ schreef:[KS-ITP] Fjord x Tinker = Fjinker is eindelijk geboren! het topic! staat hier jovimanoe 2 posts boven je
Nou flame is nergens bang voor hoor! Ukkie loopt er bij gaat heel goed. Na een tijdje mochten ze snuffelen aan elkaar en Flame begint zo naar Ukkie te steigeren die vervolgens aan de kant gaat voor hem
Ja ukkie loopt erbij! Elegance jaagt hem nog af en toe weg maar dat went vanzelf. Nu nog die 2 andere monsters erbij
Mioux schreef:Elegance_ schreef:[KS-ITP] Fjord x Tinker = Fjinker is eindelijk geboren! het topic! staat hier jovimanoe 2 posts boven jehow whoeps, telefoon op bokt is geen succes haha
Tessa_93 schreef:odilekk schreef:Ahwwww Emoticonverslaafd? (onderschrift)Ja, kijk maar op haar profiel
Tessa_93 schreef:odilekk schreef:Ahwwww Emoticonverslaafd? (onderschrift)Chroosje schreef:Ja, kijk maar op haar profiel Gaat vanzelf wel over.