Ik kan niet meer wachten op het scannen hoor Tien... Ik vind het zo spannend en ik kijk zó uit naar een Kimbeeb! Dan moeten jouw zenuwen nog 1000 maal erger zijn aangezien Kim jouw grote liefde is..
Tweeling zou ik niet willen, aangezien dat heel gevaarlijk kan zijn voor zowel de merrie als de veulens, dat gaat zelden goed.
Haha, [naam] ziet er momenteel wel drachtig uit. Het is écht heel lastig om haar wat slanker te krijgen, terwijl dat bij de andere 2 super lukt. Geen idee waar dat aan ligt!
Lana is idd. echt te dik geworden in relatief korte tijd. Ze eet natuurlijk vrijelijk mee van het hooi met de GROTE Kim en de redelijk beweeglijke Elske, maar zij is naturlijk toch ook een sober type paard. Omdat Lana nog erg jong is ( de jongste van het stel)en zij bij de andere ladies in staat, vrees ik dat alleen meer arbeid het buikie er af gaat krijgen (longeren, balkjes lopen).
't Ene paard is het andere natuurlijk niet. En de omstandigheden kunnen ook nog es wisselen. Het is altijd een "probleem"als je er een paar bij elkaar hebt lopen die allemaal gelijkelijk bij het hooi (eten) kunnen. Wat de ene met gemak wegwerkt, komt de volgende van aan (of valt er op af).
Dat Kim op prachtig gewicht was tijdens de inseminatie is ieg gunstig, aangezien "te dik" de vruchtbaarheid schijnt te verminderen/verhinderen.
Ik hoop dan ook dat het bij haar in 1 x raak is.Pftttt... en dán nog die veeeeele maanden wachten....